Corporate Branding

XXI wiek rozpoczął się rewolucją w sferze wymiany informacji i spowodował inne podejście do komunikacji.

Brand Design

Jak wyrazić markę? Jakich używać słów, obrazów, skojarzeń? Które postaci – realne, fikcyjne, znane lub mniej – do niej pasują?

Brand Strategy

Strategia jest miarą wielkości marki i jej przyszłością. To początek każdego projektu brandingowego.

Packaging Design

Tworzenie opakowania jest sztuką trudną, wymagającą wykorzystania wiedzy z wielu dziedzin i precyzyjnej pracy nad każdym detalem.

Digital Branding

E-marka jest naszą odpowiedzią na zmieniający się świat. Na nowe technologie, które stworzyły tuż obok nas wirtualny świat równoległy.

Brand Name

Nazwa jest fundamentalnym i integralnym elementem marki, który buduje jej tożsamość.

Typografia

Praca nad logotypem, tworzenie dedykowanych czcionek, opracowywanie liternictwa opakowań, dobór krojów pisma dla CI i BI to kluczowe dla projektowania zagadnienia.

PrePress

Przygotowanie opakowań do druku to prawdopodobnie najtrudniejszy i obarczony największym ryzykiem etap prac brandingowych.

  • Fotografia
  • Sposób pokazania produktu, potrawy czy apetizera pomaga w budowaniu świata marki, zachęca do sięgnięcia po nią lub skorzystania z jej usług.