Digital branding. Marka 2.0

E-marka jest naszą odpowiedzią na zmieniający się świat. Na nowe technologie, które stworzyły tuż obok nas wirtualny świat równoległy, rządzący się swoimi prawami i zawłaszczający coraz to inne obszary prawdziwego życia. Tam właśnie coraz częściej robimy zakupy, „chodzimy” do kina, „spotykamy się” z przyjaciółmi. Żyjemy.
E-marka jest naszą odpowiedzią na to, jak marka ma zaistnieć w sieci, w której coraz więcej mówi się o niej, wyraża opinie, buduje relacje i korzysta z jej usług. Znając markę opracowujemy strategię komunikacji, etapy jej wdrażania i realizujemy przyjęte założenia.
E-marka to potężne narzędzie, które dzięki naszej wiedzy pozwoli marce odnieść sukces w wirtualnym świecie, budując jej wizerunek i wpływając tym samym na sukces rynkowy w świecie realnym.

  • Kompetencje