Winiary

Klient: Nestlé
Region: Polska
Branża: FMCG
Zakres działań: Packaging design

Kulinarne inspiracje

Winiary to marka znana i ceniona w Polsce od wielu pokoleń. Dzięki najwyższej jakości i bogatemu portfolio brand zyskał czołową pozycję na rodzimym rynku wyrobów spożywczych. Wśród cieszących się największą popularnością produktów marki znajdują się te z linii „Pomysł na...”, która jest sukcesywnie rozszerzana o nowe warianty smakowe. W tym te, które uprzednio pojawiły się na rynkach zagranicznych pod innymi brandami należącymi do grupy Nestlé.

Fotografia kusząca smakiem

Naszym zadaniem była adaptacja opakowań z linii „Pomysł na...”, uwzględniająca specyfikę polskiego rynku i potrzeby jego konsumentów. Główny nacisk położyliśmy na przygotowanie i realizację sesji zdjęciowej w naszym studiu, a następnie dopracowanie wizerunków dań oraz składników niezbędnych do ich wykonania. Dzięki temu powstały opakowania, które kuszą apetycznością, naturalnością oraz w pełni oddają klimat domowej kuchni i rodzinnej atmosfery. Akcentują zatem te cechy, które nierozerwalnie kojarzą się z marką Winiary.



  • Realizacje

  • Pudliszki

    pudliszki-ico

    Marka Pudliszki potrzebowała zmian. Jednak lojalni klienci absolutnie ich nie chcieli.

    Absolwent smakowy

    absolwent-icoon

    Kusząca moc orzeźwienia.

    Lysi. Tran Islandzki

    tran_islandzki_lysi-ico

    Jedyne trany islandzkie na polskim rynku nie wykorzystywały w pełni przewagi konkurencyjnej.

    Tytan Professional

    tytanico

    Przygotowaliśmy nowy design trzech opakowań dla marki Tytan.