Winiary

Klient: Nestlé
Region: Polska
Branża: FMCG
Zakres działań: Packaging design

Kulinarne inspiracje

Winiary to marka znana i ceniona w Polsce od wielu pokoleń. Dzięki najwyższej jakości i bogatemu portfolio brand zyskał czołową pozycję na rodzimym rynku wyrobów spożywczych. Wśród cieszących się największą popularnością produktów marki znajdują się te z linii „Pomysł na...”, która jest sukcesywnie rozszerzana o nowe warianty smakowe. W tym te, które uprzednio pojawiły się na rynkach zagranicznych pod innymi brandami należącymi do grupy Nestlé.

Fotografia kusząca smakiem

Naszym zadaniem była adaptacja opakowań z linii „Pomysł na...”, uwzględniająca specyfikę polskiego rynku i potrzeby jego konsumentów. Główny nacisk położyliśmy na przygotowanie i realizację sesji zdjęciowej w naszym studiu, a następnie dopracowanie wizerunków dań oraz składników niezbędnych do ich wykonania. Dzięki temu powstały opakowania, które kuszą apetycznością, naturalnością oraz w pełni oddają klimat domowej kuchni i rodzinnej atmosfery. Akcentują zatem te cechy, które nierozerwalnie kojarzą się z marką Winiary.



  • Realizacje

  • Tarczyński Kabanos

    tarczynski-ico

    Marka Tarczyński to jeden z największych producentów wyrobów wędliniarskich.

    Bonduelki

    bonduelki-ico

    Wśród dziecięcych smakołyków raczej nie pojawia się marchewka lub groszek. A jednak…

    Familijne

    familijne-ico

    Familijne to polska marka znana wszystkim amatorom słodkich przekąsek.

    KFC Orient Menu

    kfc-orient-ico

    KFC zaskoczyła ostatnio swoich fanów z Polski, Czech i Węgier, wprowadzając nowe orientalne menu.