Absolwent smakowy

Klient:
CEDC
Region:
Polska
Branża:
Alkohole

Smakowity kąsek…

Nowe warianty smakowe podstawowych produktów poszerzają ofertę producentów, budują na półce rozpoznawalny brand-block i wzmacniają świadomość marki wśród odbiorców.
W gorzelnictwie takie poszerzenie portfolio marki wiąże się z penetracją nowego obszaru rodzimego rynku – smakowe trunki mają bowiem zwykle innych odbiorców niż alkohole czyste. W dobie silnej konkurencji warto jednak sięgać i po najmniejszy kawałek rynkowego tortu…

Absolwent ze smakiem

Dynamicznie rozwijający się rynek kolorowych smakowych wódek skusił także właściciela marki ABSOLWENT.
Naszym zadaniem było stworzenie nowoczesnej szaty graficznej dla cytrynowego wariantu znanej i wielokrotnie nagradzanej wódki.

Kusząca moc orzeźwienia

Prace kreatywne zamknęliśmy na tyle wcześnie, by nowy produkt mógł pojawić się na półkach przed letnim sezonem. Połączenie czystego ABSOLWENTa z cytryną idealnie sprawdza się bowiem jako lekki, chłodzący napój z lodem.
Kuszący mocą orzeźwienia nowoczesny, dynamiczny design na przezroczystym sleevie w pełni oddaje naturalny aromat i smak napoju. Wyrazista wizualizacja soczystych owoców, przykuwa uwagę spragnionych amatorów chłodnych drinków. Wieńczący całość, czytelny logotyp marki stanowi gwarancję jakości trunku i obietnicę dobrej zabawy.

Nowe smaki Absolwenta

Po udanym debiucie Cytrynówki marka Absolwent zdecydowała się na wprowadzenie do sprzedaży kolejnych wariantów smakowych – jabłko z miętą i grejpfrut. Podobnie jak w przypadku Cytrynówki, tak i w ich przypadku zadbaliśmy o to, aby etykiety wyróżniały się na sklepowej półce, kusiły owocową naturalnością i uderzały falą orzeźwienia. To pewne, że owocowe trio Absolwenta wywoła dużo zamieszania na niejednej imprezie podczas zbliżających się wakacji.







  • Realizacje

  • Inhalvit

    inhalvit-ico

    Wprowadzenie nowego produktu na ciasną półkę pastylek do ssania.

    Ortanol

    ortanol-ico

    Kiedy lek zmienia kwallifikację z RX na OTC, pojawia się uzasadniona potrzeba rebrandingu.

    Patros

    patros-ico

    Adaptacja globalnego wzorca ze śródziemnomorskim klimatem na lokalny rynek.

    Tartare Delikatny

    tartare-ico

    Zmysły przyzwyczajają się szybko do stałych bodźców. Dlatego bodźce muszą ulegać modyfikacjom.