Activia

Klient:
Danone
Region:
Czechy
Słowacja
Branża:
FMCG
Mleczne

Elastyczność w architekturze

Activia na rynku czeskim miała ten sam problem, z jakim zwykle stykają się marki dynamicznie rozbudowujące swoją ofertę. W jej obrębie zaczęły pojawiać się sublinie i funkcjonujące w ich ramach różne warianty smakowe, deformujące niezbyt elastyczną architekturę marki.

Apetyt na nowoczesność

Powstała zatem potrzeba przebudowy architektury marki i ustandaryzowania opakowań. Zmianom miał ulec również layout, który należało unowocześnić i wzbogacić o zabiegi graficzne podkreślające apetyczność produktu.

Dyktatura zieleni

Największym wyzwaniem było znalezienie spójnego sposobu komunikacji smaków, utrudnione przez różnorodne formy opakowań. Ostatecznie funkcję tę przejął nowoczesny, prosty panel informacyjny, będący również nośnikiem kodu kolorystycznego i miejscem ekspozycji apetycznych fotografii. Nieskomplikowana forma doskonale sprawdza się w różnych sytuacjach i pozostaje czytelna obok dominującego, impaktowego logotypu. Mimo tak mocnego elementu graficznego udało się również znaleźć sposób na zmysłowe ukazanie samego produktu – zabieg ten był szczególnie trudny w przypadku niewielkich opakowań jogurtu w kubeczku. Całość linii Activia wyróżnia się monolitycznym brand blockiem, wyrazistym brandingiem i nowoczesnym designem przystającym do nowoczesnego stylu życia, którego jest nieodłącznym składnikiem.




  • Realizacje

  • Ketoflexan

    ketoflexan-ico

    Jak stworzyć markę z kategorii suplementów diety, wykorzystując zaufanie i renomę preparatu RX?

    Familijne

    familijne-ico

    Familijne to polska marka znana wszystkim amatorom słodkich przekąsek.

    Patros

    patros-ico

    Adaptacja globalnego wzorca ze śródziemnomorskim klimatem na lokalny rynek.

    Wódka Lubelska

    lubelska-ico

    Wyraziste połączenie wódczanej tradycji z nowoczesnym designem