Activia

Klient:
Danone
Region:
Czechy
Słowacja
Branża:
FMCG
Mleczne

Elastyczność w architekturze

Activia na rynku czeskim miała ten sam problem, z jakim zwykle stykają się marki dynamicznie rozbudowujące swoją ofertę. W jej obrębie zaczęły pojawiać się sublinie i funkcjonujące w ich ramach różne warianty smakowe, deformujące niezbyt elastyczną architekturę marki.

Apetyt na nowoczesność

Powstała zatem potrzeba przebudowy architektury marki i ustandaryzowania opakowań. Zmianom miał ulec również layout, który należało unowocześnić i wzbogacić o zabiegi graficzne podkreślające apetyczność produktu.

Dyktatura zieleni

Największym wyzwaniem było znalezienie spójnego sposobu komunikacji smaków, utrudnione przez różnorodne formy opakowań. Ostatecznie funkcję tę przejął nowoczesny, prosty panel informacyjny, będący również nośnikiem kodu kolorystycznego i miejscem ekspozycji apetycznych fotografii. Nieskomplikowana forma doskonale sprawdza się w różnych sytuacjach i pozostaje czytelna obok dominującego, impaktowego logotypu. Mimo tak mocnego elementu graficznego udało się również znaleźć sposób na zmysłowe ukazanie samego produktu – zabieg ten był szczególnie trudny w przypadku niewielkich opakowań jogurtu w kubeczku. Całość linii Activia wyróżnia się monolitycznym brand blockiem, wyrazistym brandingiem i nowoczesnym designem przystającym do nowoczesnego stylu życia, którego jest nieodłącznym składnikiem.




  • Realizacje

  • Milka. Dare to…

    milka-ico

    Edycja limitowana, która miała zaanonsować nową strategię marki.

    Ketoflexan

    ketoflexan-ico

    Jak stworzyć markę z kategorii suplementów diety, wykorzystując zaufanie i renomę preparatu RX?

    Białowieski Zdrój

    bz-ico

    Na rynku wód mineralnych najwięcej jest tych z górskim rodowodem. Czy można znaleźć inną drogę?

    Viscoplast

    viscoplast-ico

    Potrzeba ciągłego poszerzania asortymentu wymagała zmiany struktury marki.