Activia

Klient:
Danone
Region:
Czechy
Słowacja
Branża:
FMCG
Mleczne

Elastyczność w architekturze

Activia na rynku czeskim miała ten sam problem, z jakim zwykle stykają się marki dynamicznie rozbudowujące swoją ofertę. W jej obrębie zaczęły pojawiać się sublinie i funkcjonujące w ich ramach różne warianty smakowe, deformujące niezbyt elastyczną architekturę marki.

Apetyt na nowoczesność

Powstała zatem potrzeba przebudowy architektury marki i ustandaryzowania opakowań. Zmianom miał ulec również layout, który należało unowocześnić i wzbogacić o zabiegi graficzne podkreślające apetyczność produktu.

Dyktatura zieleni

Największym wyzwaniem było znalezienie spójnego sposobu komunikacji smaków, utrudnione przez różnorodne formy opakowań. Ostatecznie funkcję tę przejął nowoczesny, prosty panel informacyjny, będący również nośnikiem kodu kolorystycznego i miejscem ekspozycji apetycznych fotografii. Nieskomplikowana forma doskonale sprawdza się w różnych sytuacjach i pozostaje czytelna obok dominującego, impaktowego logotypu. Mimo tak mocnego elementu graficznego udało się również znaleźć sposób na zmysłowe ukazanie samego produktu – zabieg ten był szczególnie trudny w przypadku niewielkich opakowań jogurtu w kubeczku. Całość linii Activia wyróżnia się monolitycznym brand blockiem, wyrazistym brandingiem i nowoczesnym designem przystającym do nowoczesnego stylu życia, którego jest nieodłącznym składnikiem.




  • Realizacje

  • Absolwent smakowy

    absolwent-icoon

    Kusząca moc orzeźwienia.

    Lubelska Trzy Zboża

    lubelska3zboza-ico

    Po sukcesie wódek kolorowych Lubelska wprowadza wariant czysty.

    Inka

    inka-ico

    Odświeżenie wizerunku Inki stało się naturalnym i koniecznym etapem w rozwoju marki.

    Wódka Lubelska

    lubelska-ico

    Wyraziste połączenie wódczanej tradycji z nowoczesnym designem