Altacet Ice

Klient:
Sandoz
Region:
Polska
Branża:
Farmacja

Sprawdzony specjalista

Altacet to marka doskonale znana Polakom. Preparat łagodzący skutki urazów i kontuzji przez długie lata był dostępny wyłącznie w postaci tabletek do rozpuszczania w wodzie. W 2001 roku wprowadzono do sprzedaży wygodniejszy dla konsumentów Altacet w żelu. Natomiast ostatnio zdecydowano się na kolejny krok – rozszerzenie linii produktowej o spray chłodzący o natychmiastowym działaniu.

Funkcjonalny chłód

Nowy produkt potrzebował wyrazistego packaging designu, jasno komunikującego jego walory funkcjonalne oraz przeznaczenie dla sportowców oraz osób prowadzących aktywny tryb życia. Wizualnymi elementami budującymi pożądany przekaz są postać uchwycona w dynamicznej pozie z zaznaczonymi miejscami podatnymi na kontuzje oraz system ikonek odwołujących się do różnego rodzaju aktywności. Srebrno-szara kolorystyka i metalizy wskazują na przyjemne uczucie chłodu, jakie wywołuje spray. Podstawą brandingu jest prosty, pionowy podział, który jest optymalny w przypadku opakowań o kształcie walca.






  • Realizacje

  • Multivitamol

    multivitamol-ico

    Multivitamol posługiwał się designem i brand hero, które mocno odbiegały od aktualnych trendów.

    Farm Frites

    farm-frites-ico

    Farm Frites był mocnym brandem segmentu HoReCa, ale nieznanym w segmencie konsumenckim.

    Jupik

    jupik-ico

    Silna konkurencja jest stymulatorem innowacji, zarówno w obrębie produktu, jak i brandu.

    Inka

    inka-ico

    Odświeżenie wizerunku Inki stało się naturalnym i koniecznym etapem w rozwoju marki.