Arctic

Klient:
Hoop Polska
Region:
Polska
Branża:
Napoje

Lifestyle’owy relaunch

Arctic to marka, która w przeszłości zbudowała sobie mocny kapitał brandingowy w postaci wysokiej rozpoznawalności wśród polskich konsumentów. Ich zmieniające się potrzeby stały się jednak impulsem dla zarządzających markę do zmiany strategii pozycjonowania produktu. Arctic potrzebował opakowań o lifestyle’owym, niedystansującym charakterze, które trafiłby do grupy młodych, ciekawych świata ludzi, śledzących współczesne trendy i poszukujących dla siebie wyjątkowych rzeczy.

Design na plus

Nowe opakowania Arctica są dowodem na to, że woda mineralna może mieć swój własny, oryginalny styl i pozytywnie wyróżniać się na tle konkurencji. Dzięki transparentnościom na etykiecie budowane jest wrażenie przestrzenności i otwartości. Ich zastosowanie pozwala ponadto wprowadzić na opakowanie element zabawy, a więc pozytywnych emocji. Poszczególne warianty smakowe zostały zwizualizowane w nowoczesny sposób, za pomocą oryginalnych, przyciągających wzrok form geometrycznych. Całość dopełnia pełen symboliki panel brandingowy, mocno eksponujący logotyp.




  • Realizacje

  • Absolwent smakowy

    absolwent-icoon

    Kusząca moc orzeźwienia.

    Carlsberg Citrus puszka

    carlsberg-ico

    W sezonie wiosna-lato 2014 portfolio marki Carlsberg powiększyło się.

    Felix

    felix-ico

    Zadaniem agencji była adaptacja całego portfolio produktów Felix w trzech grupach produktowych.

    Liderin

    liderin-ico

    Nowe opakowanie Liderinu lokuje markę w zupełnie nowej kategorii.