Arctic

Klient:
Hoop Polska
Region:
Polska
Branża:
Napoje

Lifestyle’owy relaunch

Arctic to marka, która w przeszłości zbudowała sobie mocny kapitał brandingowy w postaci wysokiej rozpoznawalności wśród polskich konsumentów. Ich zmieniające się potrzeby stały się jednak impulsem dla zarządzających markę do zmiany strategii pozycjonowania produktu. Arctic potrzebował opakowań o lifestyle’owym, niedystansującym charakterze, które trafiłby do grupy młodych, ciekawych świata ludzi, śledzących współczesne trendy i poszukujących dla siebie wyjątkowych rzeczy.

Design na plus

Nowe opakowania Arctica są dowodem na to, że woda mineralna może mieć swój własny, oryginalny styl i pozytywnie wyróżniać się na tle konkurencji. Dzięki transparentnościom na etykiecie budowane jest wrażenie przestrzenności i otwartości. Ich zastosowanie pozwala ponadto wprowadzić na opakowanie element zabawy, a więc pozytywnych emocji. Poszczególne warianty smakowe zostały zwizualizowane w nowoczesny sposób, za pomocą oryginalnych, przyciągających wzrok form geometrycznych. Całość dopełnia pełen symboliki panel brandingowy, mocno eksponujący logotyp.




  • Realizacje

  • Tartare Delikatny

    tartare-ico

    Zmysły przyzwyczajają się szybko do stałych bodźców. Dlatego bodźce muszą ulegać modyfikacjom.

    Macao

    macao-ico

    Brand Macao w kategorii lodów premium był marką tła. Należało to zmienić.

    Krakuski

    krakuski-ico

    Krakuski to marka mogąca poszczycić się ponad stuletnią tradycją.

    Activia

    danone-activia-ico

    Bardzo rozbudowane marki potrzebują prostej i nieskomplikowanej architektury.