Arctic

Klient:
Hoop Polska
Region:
Polska
Branża:
Napoje

Lifestyle’owy relaunch

Arctic to marka, która w przeszłości zbudowała sobie mocny kapitał brandingowy w postaci wysokiej rozpoznawalności wśród polskich konsumentów. Ich zmieniające się potrzeby stały się jednak impulsem dla zarządzających markę do zmiany strategii pozycjonowania produktu. Arctic potrzebował opakowań o lifestyle’owym, niedystansującym charakterze, które trafiłby do grupy młodych, ciekawych świata ludzi, śledzących współczesne trendy i poszukujących dla siebie wyjątkowych rzeczy.

Design na plus

Nowe opakowania Arctica są dowodem na to, że woda mineralna może mieć swój własny, oryginalny styl i pozytywnie wyróżniać się na tle konkurencji. Dzięki transparentnościom na etykiecie budowane jest wrażenie przestrzenności i otwartości. Ich zastosowanie pozwala ponadto wprowadzić na opakowanie element zabawy, a więc pozytywnych emocji. Poszczególne warianty smakowe zostały zwizualizowane w nowoczesny sposób, za pomocą oryginalnych, przyciągających wzrok form geometrycznych. Całość dopełnia pełen symboliki panel brandingowy, mocno eksponujący logotyp.




  • Realizacje

  • Jiten Dar

    dar-ico

    Jiten Dar był znanym brandem na bułgarskim rynku, choć jego pozycja stopniowo słabła…

    Farm Frites

    farm-frites-ico

    Farm Frites był mocnym brandem segmentu HoReCa, ale nieznanym w segmencie konsumenckim.

    Carbo Medicinalis

    carbo-ico

    Carbo medicinalis musiał przekształcić się z produktu generycznego w markę.

    BoboVita Porcja Zbóż

    bobovita-porcja-zboz-ico

    BoboVita poszerza portfolio o nowatorską linię PORCJA ZBÓŻ.