Białowieski Zdrój

Klient:
Hoop Polska
Region:
Polska
Branża:
FMCG
Napoje

Źródło sukcesu

Na rynku wody butelkowanej większość konceptów marki opiera się na miejscu pochodzenia i skojarzeń z nim związanych. To one są gwarantem czystości i smaku, można by wręcz zaryzykować twierdzenie, że poniekąd ten smak tworzą, wywołując w nas odpowiednie skojarzenia. A ponieważ czysta woda kojarzy nam się z górskim strumieniem, to właśnie góry najczęściej pojawiają się w symbolice i świecie marek. Hoop Polska, wprowadzając nowy brand na rynek, zdecydował się powiązać go z zupełnie innym miejscem: dziewiczo czystą Puszczą Białowieską.

Marka z siłą wyrazu

Należało zatem stworzyć markę wykorzystującą ten koncept – sugestywną i wiarygodną, przemawiającą do kupującego za pośrednictwem emocji, wywoływanych przez najsłynniejszą puszczę w Polsce, i racjonalnych argumentów, związanych z jej pierwotnym stanem.

Unikalność przede wszystkim

Projekt marki musiał być oparty na dwóch fundamentach – jednym z nich jest miejsce pochodzenia, a drugim czystość produktu. Cechy te komunikowane są przez kolory (biel, srebro, granat), tradycyjny krój pisma i symbolikę – paproć, jako prastara roślina, symbol rewitalizującej energii marki i oczyszczenia. Znak paproci jest istotnym elementem brandingowym, buduje unikalność graficzną, a jednocześnie przez sposób wykonania tworzy premiowy charakter marki. Tak zbudowany brand ma wszelkie cechy gwarantujące rynkowy sukces: jest unikalny, wyrazisty, oparty na prostym symbolu graficznym, przekładalnym na inne nośniki, wewnętrznie spójny i stanowiący doskonałą podstawę do działań komunikacyjnych ATL i BTL.

bialowieski-zdroj-01

Kolorystyka

bialowieski-zdroj-02
bialowieski-zdroj-03


  • Realizacje

  • Łakotki

    lakotki-ico

    Ciastka dla łasuchów, kuszą nową odsłoną.

    MK Café – kawy świata

    mk-cafe-ziarnista-ico

    Nowe w rodzinie kawy ziarniste MK Café. Jak podkreślić ich odmienność?

    Lubelska CoctaiLOVA

    lubelska-coctailova-ico-jpg

    Zaproponowany przez nas design dla subbrandu CoctaiLOVA buduje jej emocjonalną percepcję.

    BoboVita Porcja Zbóż

    bobovita-porcja-zboz-ico

    BoboVita poszerza portfolio o nowatorską linię PORCJA ZBÓŻ.