Bobovita [Brand Hero]

Klient:
Nutricia Polska
Region:
Polska
Branża:
Dla dzieci
FMCG
Zakres działań:
Brand Design
Packaging Design

Brand-hero do przytulenia

Redesign szaty graficznej BoboVita wymagał także odświeżenia wizerunku misia. Konieczna była tu ostrożność, gdyż jako nieodłączny element dotychczasowych opakowań, miś był doskonale rozpoznawany przez odbiorców. Tak więc poprzez nową kreskę staraliśmy się go jedynie uwspółcześnić, dodając mu więcej lekkości i naturalności.
Brand hero jest bardzo istotnym nośnikiem wartości marki, dlatego nasz miś odpowiada wyobrażeniom troskliwych mam, i jak wszelkie pluszaki i zabawki, pozostaje w sferze estetyki dziecięcej.

Jako symbol produktów przeznaczonych dla maluszków w różnym wieku, miś „rośnie” wraz z nimi – od niemowlęcia do przedszkolaka. W zależności od indykacji wiekowej przyjmuje stosowną pozę i przywdziewa ubranka, podkreślające typ produktu. Nie tylko przyciąga wzrok, ale też budzi sympatię zarówno milusińskich, jak i ich mam. Ta pełna niewinnego uroku postać wzbudza chęć przytulenia, zaopiekowania się maleństwem, które dla mam staje się w ten sposób uosobieniem własnego dziecka – „mojego ukochanego misia”. Ładunek tak ciepłych emocji jest czymś bezcennym dla marki – zwłaszcza marki odwołującej się do uczuć macierzyńskich. Oto prawdziwe „brand-bohaterstwo” małego, słodkiego misia…





  • Realizacje

  • Macao

    macao-ico

    Brand Macao w kategorii lodów premium był marką tła. Należało to zmienić.

    Choligrip

    choligrip-ico

    Budowa marki, która korzystąc z renomy Cholinexu, wyraźnie eksponuje swoją odrębność.

    Arctic

    arctic-ico

    Niewyczerpane źródło pozytywnych emocji i oryginalnego stylu

    Patros

    patros-ico

    Adaptacja globalnego wzorca ze śródziemnomorskim klimatem na lokalny rynek.