Bobovita [Brand Hero]

Klient:
Nutricia Polska
Region:
Polska
Branża:
Dla dzieci
FMCG
Zakres działań:
Brand Design
Packaging Design

Brand-hero do przytulenia

Redesign szaty graficznej BoboVita wymagał także odświeżenia wizerunku misia. Konieczna była tu ostrożność, gdyż jako nieodłączny element dotychczasowych opakowań, miś był doskonale rozpoznawany przez odbiorców. Tak więc poprzez nową kreskę staraliśmy się go jedynie uwspółcześnić, dodając mu więcej lekkości i naturalności.
Brand hero jest bardzo istotnym nośnikiem wartości marki, dlatego nasz miś odpowiada wyobrażeniom troskliwych mam, i jak wszelkie pluszaki i zabawki, pozostaje w sferze estetyki dziecięcej.

Jako symbol produktów przeznaczonych dla maluszków w różnym wieku, miś „rośnie” wraz z nimi – od niemowlęcia do przedszkolaka. W zależności od indykacji wiekowej przyjmuje stosowną pozę i przywdziewa ubranka, podkreślające typ produktu. Nie tylko przyciąga wzrok, ale też budzi sympatię zarówno milusińskich, jak i ich mam. Ta pełna niewinnego uroku postać wzbudza chęć przytulenia, zaopiekowania się maleństwem, które dla mam staje się w ten sposób uosobieniem własnego dziecka – „mojego ukochanego misia”. Ładunek tak ciepłych emocji jest czymś bezcennym dla marki – zwłaszcza marki odwołującej się do uczuć macierzyńskich. Oto prawdziwe „brand-bohaterstwo” małego, słodkiego misia…





  • Realizacje

  • Milka. Dare to…

    milka-ico

    Edycja limitowana, która miała zaanonsować nową strategię marki.

    MK Café

    mk-cafe-ico_0

    Świeżo zliftingowana nabiera szlachetności. MK Café – polecana przez baristów.

    SPHINX Sesja wizerunkowa

    sphinx-ico

    Delikatne, pastelowe kolory teł i jasne światło.

    PAOLA Syropy

    paola-ico

    Naturalność, świeży smak pochodzący z dojrzałych w słońcu owoców.