Bobovita [Brand Hero]

Klient:
Nutricia Polska
Region:
Polska
Branża:
Dla dzieci
FMCG
Zakres działań:
Brand Design
Packaging Design

Brand-hero do przytulenia

Redesign szaty graficznej BoboVita wymagał także odświeżenia wizerunku misia. Konieczna była tu ostrożność, gdyż jako nieodłączny element dotychczasowych opakowań, miś był doskonale rozpoznawany przez odbiorców. Tak więc poprzez nową kreskę staraliśmy się go jedynie uwspółcześnić, dodając mu więcej lekkości i naturalności.
Brand hero jest bardzo istotnym nośnikiem wartości marki, dlatego nasz miś odpowiada wyobrażeniom troskliwych mam, i jak wszelkie pluszaki i zabawki, pozostaje w sferze estetyki dziecięcej.

Jako symbol produktów przeznaczonych dla maluszków w różnym wieku, miś „rośnie” wraz z nimi – od niemowlęcia do przedszkolaka. W zależności od indykacji wiekowej przyjmuje stosowną pozę i przywdziewa ubranka, podkreślające typ produktu. Nie tylko przyciąga wzrok, ale też budzi sympatię zarówno milusińskich, jak i ich mam. Ta pełna niewinnego uroku postać wzbudza chęć przytulenia, zaopiekowania się maleństwem, które dla mam staje się w ten sposób uosobieniem własnego dziecka – „mojego ukochanego misia”. Ładunek tak ciepłych emocji jest czymś bezcennym dla marki – zwłaszcza marki odwołującej się do uczuć macierzyńskich. Oto prawdziwe „brand-bohaterstwo” małego, słodkiego misia…





  • Realizacje

  • Tarczyński Sucha Krakowska

    tarczynski-sucha-ico

    Impaktowa, nowoczesna i apetyczna komunikacja opakowaniowa

    Lysi. Tran Islandzki

    tran_islandzki_lysi-ico

    Jedyne trany islandzkie na polskim rynku nie wykorzystywały w pełni przewagi konkurencyjnej.

    BoboVita Porcja Zbóż

    bobovita-porcja-zboz-ico

    BoboVita poszerza portfolio o nowatorską linię PORCJA ZBÓŻ.

    Multivitamol

    multivitamol-ico

    Multivitamol posługiwał się designem i brand hero, które mocno odbiegały od aktualnych trendów.