BoboVita Przyjaciele

Klient:
Nutricia Polska
Region:
Polska
Branża:
FMCG
Zakres działań:
Packaging Design

Zagraniczni Przyjaciele

Wbrew pozorom adaptacje marek globalnych i ich opakowań produktowych na rodzimy rynek wymagają dużego nakładu pracy i rozwagi projektowej. Przede wszystkim należy uwzględnić lokalny kontekst i niuanse w upodobaniach konsumentów, gdyż mogą one mieć znaczący wpływ na wyniki biznesowe. Tak też było w przypadku brandu BoboVita, który zdecydował się wprowadzić do sprzedaży w Polsce linię produktów dostępnych dotychczas na zagranicznych rynkach.

Kreatywna adaptacja

Dostarczone przez klienta artworki stały się dla nas punktem wyjścia do przygotowania premiowej, znacznie wyczyszczonej w stosunku do pierwowzoru komunikacji opakowaniowej, w której główny nacisk położony jest na eksponowanie świeżości i naturalności. Oprócz podkreślenia podstawowych cech brandu równie ważny jest stricte brandingowy aspekt wprowadzonych zmian. A mianowice dbałość o integrację i dopasowanie logotypów marki BoboVita i submarki Przyjaciele. A także poprawa rozróżnialności wariantów smakowych poprzez system paneli z kodami kolorystycznymi. Zadbaliśmy ponadto o uprzestrzennienie oraz uatrakcyjnienie postaci warzyw występujących na opakowaniach.




  • Realizacje

  • Dr. Oetker

    dr-oetker-ico

    Jeden przejrzysty system zamiast wielokolorowej różnorodności. Coś na wzmocnienie marki.

    BoboVita Przyjaciele

    bobovita-przyjaciele-ico

    Kreatywna, pełna świeżości adaptacja opakowań zagranicznych

    ARCTIC+ Wody funkcjonalne

    arctic-funkcjonalny-ico

    Arctic wprowadza na rynek linię wód funkcjonalnych.

    Dulux Super Matt

    dulux-ico

    Czy białym farbom jest w czarnym do twarzy? Repozycjonowanie produktu do segmentu premium.