Bobovita

Klient:
Nutricia Polska
Region:
Polska
Branża:
Dla dzieci
FMCG

Marka z historią

Środki żywieniowe dla dzieci i niemowląt spod znaku BoboVita znane są od lat i cenione przez kolejne pokolenia mam. Rozrastająca się wciąż o coraz to nowe produkty marka wymagała z czasem rewitalizacji, aby w zmieniających się warunkach rynkowych pozostać wśród wiodących brandów swej kategorii.

Rewitalizacja od początków

Redesign opakowań miał na celu stworzenie nowego wizerunku marki – przyjaznej dla dzieci i pomocnej dla ich mam, marki innowacyjnej, godnej zaufania, dbającej o najwyższe standardy jakościowe naturalnych składników i zaspokajającej wszelkie, różnorodne potrzeby maluszków. Różnorodność produktów wymagała odświeżenia architektury marki, rozmywającej się nieco w dotychczasowym systemie.

Brand bliski, naturalny, nowoczesny

Zadanie to wymagało pracy nad wszystkimi elementami brandu. Analiza rynku wskazała strategiczne rozwiązania poddawane następnie badaniom konsumenckim. W efekcie tej wieloetapowej pracy powstały opakowania o spójnym, impaktowym brandingu z nowym logotypem osadzonym w naturalnym, zielonym kolor-kodzie i lepiej oddającym ducha marki. BoboVitowy miś nabrał cech, które budzą sympatię nie tylko dzieci, ale i ich mam. Nowa czytelna info-grafika jasno komunikuje walory poszczególnych produktów i realizuje edukacyjny postulat marki innowacyjnej. Identyfikację poszczególnych kategorii produktowych ułatwiają kolor-kody. Dbałość o najwyższą jakość najlepiej zaś oddają wizualizacje naturalnych, apetycznych składników (warzyw, owoców) oraz potraw, ujętych w charakterystycznej „lupce”.
Wszystkie te zabiegi nadały marce pożądany ciepły charakter, a jednocześnie zdecydowały o jej impaktowej sile.


Kolorystyka


Zmiany


Wizerunki






  • Realizacje

  • Tartare Delikatny

    tartare-ico

    Zmysły przyzwyczajają się szybko do stałych bodźców. Dlatego bodźce muszą ulegać modyfikacjom.

    Mura

    mura-ico

    Utrzymanie pozycji lidera wymaga ciągłej pracy nad marką i strategią komunikacji.

    Fantasia

    fantasia-ico

    Czekoladowe Fantazje zmagały się z problemem postrzegania niezgodnego z pozycjonowaniem.

    Multivitamol

    multivitamol-ico

    Multivitamol posługiwał się designem i brand hero, które mocno odbiegały od aktualnych trendów.