Niespodziewane smakołyki

Wszyscy doskonale wiemy, co lubią dzieci. Lista jest długa, kolorowa i… słodka. Wśród dziecięcych przysmaków nikt z nas nie wymieniłby z pewnością groszku lub marchewki, więc pomysł, by stworzyć linię warzyw dla najmłodszych może wydawać się zaskakujący. Ale do odważnych świat należy, a Bonduelle, niekwestionowany lider na polskim rynku, z pewnością wyzwań się nie boi. Tak właśnie narodził się pomysł stworzenia linii warzyw apertyzowanych dla dzieci.

Interesujące warzywa

Nowa linia potrzebowała nowej marki – dostosowanej do potrzeb dzieci i mówiącej ich językiem. Należało zatem wykreować subbrand, będący atrakcyjną formą teoretycznie nudnego, choć zdrowego produktu. Innymi słowy – należało przyciągnąć i zainteresować dzieci, a przede wszystkim jasno zakomunikować rodzicom, że jest to produkt specjalnie przeznaczony dla ich pociech.

Jak przetłumaczyć markę

Projekt mocno osadzono w ramach identyfikacji Bonduelle, tłumacząc na język dziecięcy komunikację marki głównej. Postaci pojawiające się na opakowaniu są wzorowane na bohaterach z jej świata, a nazwa w sposób dosłowny sygnalizuje dziecięcość Bonduelle. Kolorowa typografia, dziecięca grafika, atrakcyjne gry i zabawy rysunkowe na rewersie etykiety przyciągają oko i zainteresowanie zarówno dzieci, jak i ich rodziców. Przy okazji mocno komunikowane są korzyści: bez dodatku cukru, ekstradrobny groszek, młoda marchewka itd. Przy okazji produkt zdecydowanie wyróżnia się na półce dzięki dziecięcej stylistyce, nietypowej dla kategorii warzyw apertyzowanych.




  • Realizacje

  • Farm Frites

    farm-frites-ico

    Farm Frites był mocnym brandem segmentu HoReCa, ale nieznanym w segmencie konsumenckim.

    Łakotki

    lakotki-ico

    Ciastka dla łasuchów, kuszą nową odsłoną.

    Białowieski Zdrój

    bz-ico

    Na rynku wód mineralnych najwięcej jest tych z górskim rodowodem. Czy można znaleźć inną drogę?

    Activia

    danone-activia-ico

    Bardzo rozbudowane marki potrzebują prostej i nieskomplikowanej architektury.