Carlsberg Citrus puszka

Region:
Polska
Branża:
Alkohole
Zakres działań:
Packaging Design

Letni hit

Sezon wiosna-lato 2012 to w historii polskiego rynku piwa bardzo istotny okres. To właśnie wówczas nastapił początek boomu na tzw. beer-miksy. Lekkie, orzeźwiające i idealne na upalne dni piwa o obniżonej zawartości alkoholu z dodatkiem soku czy lemoniady stały się hitem sprzedażowym i zdobyły podniebienia spragnionych nowości Polaków. Od tamtej pory większość dużych i rozpoznawalnych marek piwnych wprowadziła do swojego portfolio owocową sublinię. W sezonie wiosenno-letnim 2014 na taki ruch zdecydował się również premiowy brand Carlsberg.

Limonkowy lager

Zadanie, z jakim musieliśmy się zmierzyć, polegało na adaptacji puszki 0,5 l w oparciu o elementy graficzne nowej sublinii Carlsberg Citrus, przy utrzymaniu premiowego wizerunku kojarzącego się z marką-matką. Było to ciekawe wyzwanie,

ponieważ w przypadku butelki kodyfikacja sublinii odbywała się poprzez wyraźne różnice – kolor i wielkość butelki czy inny kolor płynu w porównaniu z tradycyjnym lagerem.

Siła orzeźwienia

W trakcie projektowania layoutu puszki postanowiliśmy zostawić charakterystyczne dla Carlsberga pionowe ułożenie logotypu i skupiliśmy się na wizualizacji limonkowego smaku. Dynamiczny wizerunek kawałka owocu pozwolił zbudować skojarzenia z orzeźwieniem i głębią smaku, czyli wzmocnić benefity oferowane przez markę. Jednocześnie zrezygnowaliśmy z wprowadzania dodatkowych, kontrastowych elementów kolorystycznych. Wynikało to z faktu, że Carlsberg Citrus to beer-mix pozbawiony typowej dla innych piw owocowych słodyczy.





  • Realizacje

  • Arctic

    arctic-ico

    Niewyczerpane źródło pozytywnych emocji i oryginalnego stylu

    SPHINX Sesja wizerunkowa

    sphinx-ico

    Delikatne, pastelowe kolory teł i jasne światło.

    Lubelska Trzy Zboża

    lubelska3zboza-ico

    Po sukcesie wódek kolorowych Lubelska wprowadza wariant czysty.

    Multivitamol

    multivitamol-ico

    Multivitamol posługiwał się designem i brand hero, które mocno odbiegały od aktualnych trendów.