Cholinki

Klient:
GlaxoSmithKline
Region:
Polska
Branża:
Farmacja

Rodzinne podobieństwa

Cholinki to jeden z kilku brandów z rodziny Cholinexu. Rodzinna strategia brandingowa w odniesieniu do opakowań jest wspólna i spójna – jednakowa typografia, podobna kompozycja, charakterystyczny rysunek głowy z zaznaczonym miejscem oddziaływania. Poszczególne brandy wyróżniają się kolorem i dodatkowymi elementami precyzującymi zastosowanie. Jednak w nawet tak ścisle określonych ramach zawsze istnieje duży potencjał zmian i udoskonaleń. W pewnym momencie pojawiła się zatem potrzeba liftingu Cholinek.

Nowe. Smaczne. Ziołowe

Podstawowym zadaniem było unowocześnienie opakowania, a także mocniejsze wyeksponowanie walorów smakowych oraz ziołowego pochodzenia.

Dodatkowo należało stworzyć materiały ekspozycyjne (displaye), prezentujące zmienione opakowania i spójne z nową strategią brandingową.

Dogonić nowoczesność

Design opakowań ma coraz krótszy termin świeżości. Nowe media napędzają obieg informacji, a co za tym idzie także trendów. Mocna i liczna konkurencja co chwila wprowadza nowe rozwiązania. Coś, co wyglądało świeżo i ciekawie 2-3 lata temu, dziś zaczyna coraz mniej korzystnie prezentować się na półce. Odświeżenia wymaga typografia, sposób prezentowania packshotów, obróbka zdjęć, a nawet sposób budowania appli. Z pewnością jednak opłaca się to robić, jak widać na przykładzie Cholinków. Opakowanie jest czystsze, z wyraźnie zaznaczonymi akcentami komunikacyjnymi i mocniej oddziaływuje na zmysły. To bardzo ważne w przypadku produktów, o których zakupie kupujący de facto decyduje sam.


Kolorystyka

Wizerunki


Ilustracje




  • Realizacje

  • Good Mood Coffee

    gmc-ico

    Aplikacja mobilna wyposażona w detektor nastroju. Nastrój się na kawę!

    Bobovita

    bobovita-ico

    Rozrastająca się o nowe produkty marka wymagała rewitalizacji.

    Choligrip

    choligrip-ico

    Budowa marki, która korzystąc z renomy Cholinexu, wyraźnie eksponuje swoją odrębność.

    Jupik

    jupik-ico

    Silna konkurencja jest stymulatorem innowacji, zarówno w obrębie produktu, jak i brandu.