Danio

Klient:
Danone
Region:
Polska

Gdzie jest MÓJ serek?…

Przy szerokim wachlarzu produktów bardzo istotne jest wyraźne rozróżnienie między poszczególnymi wariantami, tak by nabywca nie gubił się i nie mylił podczas wyborów zakupowych. Marka Danio skupiała wiele, różnorodnych smaków i ten niewątpliwy atut popularnej linii serków, zaczął stwarzać problem nie tylko konsumentom, ale i właścicielowi marki w zarządzaniu nią.

Wyraźny podział

Konieczne było zatem stworzenie nowej kategoryzacji produktów z wyraźnym akcentem na rozróżnienie smaków Danio. Nowa architektura zakładać powinna zatem podział na smaki Premium i Daily.

Dla przyjemności i na mały głód

W kategorii Premium znalazły się wyszukane, nowatorskie smaki, o przyjemnościowym charakterze. Kategoria Daily skupiła smaki bardziej popularne, które odpowiadały bardziej racjonalnemu przesłaniu marki Danio – zaspokajaniu małego głodu.
Podział ten podkreśliły odmienne formy opakowania i rozróżnienie kompozycji graficznych. Nowe wizualizacje serków podkreśliły jego gęstą konsystencję – dzięki temu opakowanie stanowi uwiarygodnienie idei zaspokajania małego głodu.


Wizerunki



  • Realizacje

  • Bobovita

    bobovita-ico

    Rozrastająca się o nowe produkty marka wymagała rewitalizacji.

    Tartare Delikatny

    tartare-ico

    Zmysły przyzwyczajają się szybko do stałych bodźców. Dlatego bodźce muszą ulegać modyfikacjom.

    Fantasia

    fantasia-ico

    Czekoladowe Fantazje zmagały się z problemem postrzegania niezgodnego z pozycjonowaniem.

    Dr. Oetker

    dr-oetker-ico

    Jeden przejrzysty system zamiast wielokolorowej różnorodności. Coś na wzmocnienie marki.