Dulux Super Matt

Klient:
AkzoNobel
Region:
Polska
Rumunia
Branża:
Chemia

Design

Supermat plus to subrand białych farb Dulux, funkcjonujących do pewnego czasu w segmencie mainstream. Problemem marki był brak wyrazistego wizerunku, a podstawowym argumentem prozakupowym – rekomendacja Duluxa. Producent zdecydował się repozycjonować produkt do segmentu premium, nadając mu bardziej designerski charakter.

Polska-Rumunia

W związku z repozycjonowaniem i towarzyszącym mu rebrandingiem należało zaprojektować nie tylko nowe logo i design opakowań, lecz także przygotować linię POS, komunikującą nowe wartości marki. Rynkami docelowymi była Polska i Rumunia.

Biało na czarnym

Opakowania białych farb, podobnie jak proszek do białych tkanin, zwykle wykorzystują biel jako kolor dominujący. Stąd pomysł, by oprzeć brandblock na kontraście – czerni wyróżniającej na półce i jednocześnie doskonale eksponującej istotę produktu. Opracowane zostało również nowe logo oraz ikony ilustrujące właściwości farby. Dzięki tym zabiegom opakowanie było jednym z oryginalniejszych w swojej kategorii i niewątpliwie wskazywało kierunek, w którym powinni dążyć inni.



  • Realizacje

  • Cholinki

    cholinki-ico

    Nawet w ścisle określonych ramach zawsze istnieje duży potencjał zmian i udoskonaleń.

    Multivitamol

    multivitamol-ico

    Multivitamol posługiwał się designem i brand hero, które mocno odbiegały od aktualnych trendów.

    MK Café – kawy świata

    mk-cafe-ziarnista-ico

    Nowe w rodzinie kawy ziarniste MK Café. Jak podkreślić ich odmienność?

    Danio

    danio-ico

    W ramach marki funcjonuje wiele odmian smakowych. Ten atut zaczął w końcu… sprawiać kłopoty.