Dulux Super Matt

Klient:
AkzoNobel
Region:
Polska
Rumunia
Branża:
Chemia

Design

Supermat plus to subrand białych farb Dulux, funkcjonujących do pewnego czasu w segmencie mainstream. Problemem marki był brak wyrazistego wizerunku, a podstawowym argumentem prozakupowym – rekomendacja Duluxa. Producent zdecydował się repozycjonować produkt do segmentu premium, nadając mu bardziej designerski charakter.

Polska-Rumunia

W związku z repozycjonowaniem i towarzyszącym mu rebrandingiem należało zaprojektować nie tylko nowe logo i design opakowań, lecz także przygotować linię POS, komunikującą nowe wartości marki. Rynkami docelowymi była Polska i Rumunia.

Biało na czarnym

Opakowania białych farb, podobnie jak proszek do białych tkanin, zwykle wykorzystują biel jako kolor dominujący. Stąd pomysł, by oprzeć brandblock na kontraście – czerni wyróżniającej na półce i jednocześnie doskonale eksponującej istotę produktu. Opracowane zostało również nowe logo oraz ikony ilustrujące właściwości farby. Dzięki tym zabiegom opakowanie było jednym z oryginalniejszych w swojej kategorii i niewątpliwie wskazywało kierunek, w którym powinni dążyć inni.



  • Realizacje

  • BoboVita Porcja Zbóż

    bobovita-porcja-zboz-ico

    BoboVita poszerza portfolio o nowatorską linię PORCJA ZBÓŻ.

    Ketoflexan

    ketoflexan-ico

    Jak stworzyć markę z kategorii suplementów diety, wykorzystując zaufanie i renomę preparatu RX?

    Alpen Gold

    alpengold-ico

    Zmiana strategii marki wymaga również zmian na poziomie opakowania.

    Tartare Delikatny

    tartare-ico

    Zmysły przyzwyczajają się szybko do stałych bodźców. Dlatego bodźce muszą ulegać modyfikacjom.