Familijne

Klient:
Colian
Region:
Polska
Branża:
FMCG
Słodycze
Zakres działań:
Packaging Design

Rodzinne słodkości

Familijne to polska marka znana wszystkim amatorom słodkich przekąsek przede wszystkim z szerokiego wyboru wafli. W tej kategorii produktowej jest ona niekwestionowanym liderem rynkowym. Świat marki koncentruje się wokół pozytywnych wartości i emocji rodzinnych, takich jak: bliskość, ciepło, otwartość, radość, zabawa etc. Dotychczasowy branding i komunikacja opakowaniowa nie dawały jednak szansy na ich dostateczne wyeksponowanie. Potrzebne stało się nowe otwarcie.

Przyjazna marka

Kluczowym elementem przygotowanej przez nas identyfikacji wizualnej marki jest nowe logo. Odwołanie się w nim do symboliki słońca, wypełnionego ciepłem dnia oraz zastosowanie „odręcznej” typografii pozwala oddać przyjazny, rodzinny i bezpretensjonalny charakter marki. Nowy znak jest ponadto podstawą mocnego brandingu, który przyciąga wzrok i wyróżnia się na półce. Zastosowanie przemyślanego systemu paneli i kodów kolorystycznych porządkuje architekturę marki, znacząco ułatwiając rozróżnianie kategorii produktowych i nawigację pomiędzy nimi. Niezwykle istotnym elementem designu opakowań są także pełne apetyczności wizerunki produktowe.



 

 

 

Wafle




 

 

 

Gofrowe



 

 

 

Ciastka




  • Realizacje

  • Fantasia

    danone-fantasia-ico

    Fantasia to submarka Danone, rozbudowywana stale o nowe produkty.

    Good Mood Coffee

    gmc-ico

    Aplikacja mobilna wyposażona w detektor nastroju. Nastrój się na kawę!

    PAOLA Syropy

    paola-ico

    Naturalność, świeży smak pochodzący z dojrzałych w słońcu owoców.

    Valbon

    valbon-ico

    Poważny redesign przeprowadzony jedynie dla… przyjemności.