Fantasia

Klient:
Danone
Region:
Polska
Branża:
FMCG
Mleczne

Porządkowanie smaków

Fantasia to pełna fantazyjnych przysmaków submarka Danone, rozbudowywana stale o nowe produkty. Nic dziwnego, że po pewnym czasie nastąpiła potrzeba uporządkowania linii, w której dały się wyróżnić dwie główne grupy – smaki owocowe i smaki deserowe, oparte w przede wszystkim na czekoladzie i dodatkach do niej.

Archtektura przyjemności

Zadaniem agencji było stworzenie architektury submarki Fantasia, wydzielającej dwie grupy produktów. Przy okazji zdecydowano się przeprowadzić lifting istniejących opakowań, by wyeksponować wyjątkowy smak i deserowy charakter jogurtu.

Obfite i apetyczne

Fantasia została podzielona na dwie linie: Ale owoc i Twoja przyjemność. Obie eksponują apetyczność i obfitość dodatków, takich jak owoce czy wiórki czekoladowe. Poza layoutowymi wyróżnikami linii (etykietki w prawym górnym rogu i charakterystyczna falka na środku) wprowadzono dodatkowo kod kolorystyczny. Obok mocnego brandingu, wyrażonego jednakże subtelnymi środkami, największą siłą projektu są apetyczne fotografie wykonane w studio PND Futura.
















  • Realizacje

  • Tarczyński Kabanos

    tarczynski-ico

    Marka Tarczyński to jeden z największych producentów wyrobów wędliniarskich.

    Inka

    inka-ico

    Odświeżenie wizerunku Inki stało się naturalnym i koniecznym etapem w rozwoju marki.

    BoboVita Porcja Zbóż

    bobovita-porcja-zboz-ico

    BoboVita poszerza portfolio o nowatorską linię PORCJA ZBÓŻ.

    Absolwent smakowy

    absolwent-icoon

    Kusząca moc orzeźwienia.