Fantasia

Klient:
Danone
Region:
Polska
Branża:
FMCG
Mleczne

Porządkowanie smaków

Fantasia to pełna fantazyjnych przysmaków submarka Danone, rozbudowywana stale o nowe produkty. Nic dziwnego, że po pewnym czasie nastąpiła potrzeba uporządkowania linii, w której dały się wyróżnić dwie główne grupy – smaki owocowe i smaki deserowe, oparte w przede wszystkim na czekoladzie i dodatkach do niej.

Archtektura przyjemności

Zadaniem agencji było stworzenie architektury submarki Fantasia, wydzielającej dwie grupy produktów. Przy okazji zdecydowano się przeprowadzić lifting istniejących opakowań, by wyeksponować wyjątkowy smak i deserowy charakter jogurtu.

Obfite i apetyczne

Fantasia została podzielona na dwie linie: Ale owoc i Twoja przyjemność. Obie eksponują apetyczność i obfitość dodatków, takich jak owoce czy wiórki czekoladowe. Poza layoutowymi wyróżnikami linii (etykietki w prawym górnym rogu i charakterystyczna falka na środku) wprowadzono dodatkowo kod kolorystyczny. Obok mocnego brandingu, wyrażonego jednakże subtelnymi środkami, największą siłą projektu są apetyczne fotografie wykonane w studio PND Futura.
















  • Realizacje

  • Lubelska CoctaiLOVA

    lubelska-coctailova-ico-jpg

    Zaproponowany przez nas design dla subbrandu CoctaiLOVA buduje jej emocjonalną percepcję.

    Milka. Dare to…

    milka-ico

    Edycja limitowana, która miała zaanonsować nową strategię marki.

    Danio

    danio-ico

    W ramach marki funcjonuje wiele odmian smakowych. Ten atut zaczął w końcu… sprawiać kłopoty.

    Bonduelki

    bonduelki-ico

    Wśród dziecięcych smakołyków raczej nie pojawia się marchewka lub groszek. A jednak…