Fantasia

Klient:
Danone
Region:
Polska
Branża:
FMCG
Mleczne

Porządkowanie smaków

Fantasia to pełna fantazyjnych przysmaków submarka Danone, rozbudowywana stale o nowe produkty. Nic dziwnego, że po pewnym czasie nastąpiła potrzeba uporządkowania linii, w której dały się wyróżnić dwie główne grupy – smaki owocowe i smaki deserowe, oparte w przede wszystkim na czekoladzie i dodatkach do niej.

Archtektura przyjemności

Zadaniem agencji było stworzenie architektury submarki Fantasia, wydzielającej dwie grupy produktów. Przy okazji zdecydowano się przeprowadzić lifting istniejących opakowań, by wyeksponować wyjątkowy smak i deserowy charakter jogurtu.

Obfite i apetyczne

Fantasia została podzielona na dwie linie: Ale owoc i Twoja przyjemność. Obie eksponują apetyczność i obfitość dodatków, takich jak owoce czy wiórki czekoladowe. Poza layoutowymi wyróżnikami linii (etykietki w prawym górnym rogu i charakterystyczna falka na środku) wprowadzono dodatkowo kod kolorystyczny. Obok mocnego brandingu, wyrażonego jednakże subtelnymi środkami, największą siłą projektu są apetyczne fotografie wykonane w studio PND Futura.
















  • Realizacje

  • BoboVita Porcja Zbóż

    bobovita-porcja-zboz-ico

    BoboVita poszerza portfolio o nowatorską linię PORCJA ZBÓŻ.

    DecoMorreno

    decomorreno-ico

    My Coffee i Ice Coffee Shake to kawy stworzone z myślą o młodych, pełnych energii kobietach.

    Danio

    danio-ico

    W ramach marki funcjonuje wiele odmian smakowych. Ten atut zaczął w końcu… sprawiać kłopoty.

    Altacet Ice

    altacet-ico

    Nowy produkt potrzebował wyrazistego packaging designu.