Fantasia

Klient:
Nestlé
Region:
Bułgaria
Branża:
FMCG
Słodycze

Marka we właściwym miejscu

Wewnętrznie niespójne pozycjonowanie produktu w sposób znaczący wpływa na jego sprzedaż. Jeśli będzie on na przykład postrzegany jako mainstreamowy, a jednocześnie drogi, mało kto będzie chciał zapłacić za niego wyższą cenę. Wraz z produktem kupujemy bowiem emocje oraz cały pakiet niematerialnych wartości, dostarczanych nam przez markę i świat, który buduje się wokół niej. Czekoladowe Fantazje, sprzedawane w Bułgarii i na rynkach Europy Wschodniej, zmagały się właśnie z problemem postrzegania niezgodnego z pozycjonowaniem.

Dodać aspiracji

Przedmiotem projektu było repozycjonowanie marki do segmentu premium oraz oparcie jej architektury na jednym silnym brandzie, obejmującym cały asortyment produktów w czekoladzie. Stworzenie spójnego, wyrazistego przekazu i aspiracyjnej marki, z którą mogłaby się identyfikować grupa celu.

Zrozumienie potrzeb – znalezienie rozwiązania

Kluczowe było ustalenie motywacji zakupowych klientów. W trakcie badań okazało się, że najważniejszy dla nich jest smak czekolady połączony z ciastkiem. Dostarczono zatem kupującym tego, czego naprawdę szukali – jasnego przekazu podkreślającego smakowitość czekolady, zarówno poprzez formy graficzne, kod kolorystyczny, jak i sposób prezentacji produktu. Wszystko utrzymane oczywiście w konwencji premium, opartej na złocie i delikatnych ornamentach.


Kolorystyka


Ilustracje



  • Realizacje

  • Pyszny Duet

    pyszny_duet-ico

    Jak uniknąć kanibalizacji marek i zdobyć nową grupę klientów?

    Ortanol

    ortanol-ico

    Kiedy lek zmienia kwallifikację z RX na OTC, pojawia się uzasadniona potrzeba rebrandingu.

    Łakotki

    lakotki-ico

    Ciastka dla łasuchów, kuszą nową odsłoną.

    Liderin

    liderin-ico

    Nowe opakowanie Liderinu lokuje markę w zupełnie nowej kategorii.