Fantasia

Klient:
Nestlé
Region:
Bułgaria
Branża:
FMCG
Słodycze

Marka we właściwym miejscu

Wewnętrznie niespójne pozycjonowanie produktu w sposób znaczący wpływa na jego sprzedaż. Jeśli będzie on na przykład postrzegany jako mainstreamowy, a jednocześnie drogi, mało kto będzie chciał zapłacić za niego wyższą cenę. Wraz z produktem kupujemy bowiem emocje oraz cały pakiet niematerialnych wartości, dostarczanych nam przez markę i świat, który buduje się wokół niej. Czekoladowe Fantazje, sprzedawane w Bułgarii i na rynkach Europy Wschodniej, zmagały się właśnie z problemem postrzegania niezgodnego z pozycjonowaniem.

Dodać aspiracji

Przedmiotem projektu było repozycjonowanie marki do segmentu premium oraz oparcie jej architektury na jednym silnym brandzie, obejmującym cały asortyment produktów w czekoladzie. Stworzenie spójnego, wyrazistego przekazu i aspiracyjnej marki, z którą mogłaby się identyfikować grupa celu.

Zrozumienie potrzeb – znalezienie rozwiązania

Kluczowe było ustalenie motywacji zakupowych klientów. W trakcie badań okazało się, że najważniejszy dla nich jest smak czekolady połączony z ciastkiem. Dostarczono zatem kupującym tego, czego naprawdę szukali – jasnego przekazu podkreślającego smakowitość czekolady, zarówno poprzez formy graficzne, kod kolorystyczny, jak i sposób prezentacji produktu. Wszystko utrzymane oczywiście w konwencji premium, opartej na złocie i delikatnych ornamentach.


Kolorystyka


Ilustracje



  • Realizacje

  • MK Café – kawy świata

    mk-cafe-ziarnista-ico

    Nowe w rodzinie kawy ziarniste MK Café. Jak podkreślić ich odmienność?

    Familijne

    familijne-ico

    Familijne to polska marka znana wszystkim amatorom słodkich przekąsek.

    Wódka Lubelska

    lubelska-ico

    Wyraziste połączenie wódczanej tradycji z nowoczesnym designem

    Alpen Gold

    alpengold-ico

    Zmiana strategii marki wymaga również zmian na poziomie opakowania.