Fantasia

Klient:
Nestlé
Region:
Bułgaria
Branża:
FMCG
Słodycze

Marka we właściwym miejscu

Wewnętrznie niespójne pozycjonowanie produktu w sposób znaczący wpływa na jego sprzedaż. Jeśli będzie on na przykład postrzegany jako mainstreamowy, a jednocześnie drogi, mało kto będzie chciał zapłacić za niego wyższą cenę. Wraz z produktem kupujemy bowiem emocje oraz cały pakiet niematerialnych wartości, dostarczanych nam przez markę i świat, który buduje się wokół niej. Czekoladowe Fantazje, sprzedawane w Bułgarii i na rynkach Europy Wschodniej, zmagały się właśnie z problemem postrzegania niezgodnego z pozycjonowaniem.

Dodać aspiracji

Przedmiotem projektu było repozycjonowanie marki do segmentu premium oraz oparcie jej architektury na jednym silnym brandzie, obejmującym cały asortyment produktów w czekoladzie. Stworzenie spójnego, wyrazistego przekazu i aspiracyjnej marki, z którą mogłaby się identyfikować grupa celu.

Zrozumienie potrzeb – znalezienie rozwiązania

Kluczowe było ustalenie motywacji zakupowych klientów. W trakcie badań okazało się, że najważniejszy dla nich jest smak czekolady połączony z ciastkiem. Dostarczono zatem kupującym tego, czego naprawdę szukali – jasnego przekazu podkreślającego smakowitość czekolady, zarówno poprzez formy graficzne, kod kolorystyczny, jak i sposób prezentacji produktu. Wszystko utrzymane oczywiście w konwencji premium, opartej na złocie i delikatnych ornamentach.


Kolorystyka


Ilustracje



  • Realizacje

  • Bobovita

    bobovita-ico

    Rozrastająca się o nowe produkty marka wymagała rewitalizacji.

    Good Mood Coffee

    gmc-ico

    Aplikacja mobilna wyposażona w detektor nastroju. Nastrój się na kawę!

    DecoMorreno

    decomorreno-ico

    My Coffee i Ice Coffee Shake to kawy stworzone z myślą o młodych, pełnych energii kobietach.

    Białowieski Zdrój

    bz-ico

    Na rynku wód mineralnych najwięcej jest tych z górskim rodowodem. Czy można znaleźć inną drogę?