Cechy

  • impaktowy branding

  • przejrzysta architektura marki

  • apetyczne danie

  • wyraźna komunikacja sposobu przygotowania

  • Wielka podróż marki

    Marka Farm Frites była bardzo mocnym brandem w segmencie HoReCa, pozostając jednocześnie zupełnie nieznana w segmencie konsumenckim. Zaistnienie na nowym obszarze wymagało stworzenia nowej marki wraz z architekturą uwzględniającą nowy rozbudowany asortyment. Na rozwiniętych rynkach XXI wieku nie ma sytuacji prostych, więc i w tym wypadku należało liczyć się z trudnościami, związanymi choćby z niezwykle silną konkurencją. Nowy brand miał przebić się do świadomości potencjalnych klientów i zakomunikować im jednoznacznie swoją przewagę nad rywalami.

    Szukanie nowego oblicza

    Zadanie dotyczyło stworzenia nowej marki, która dzięki swojej wyrazistości i przemyślanemu pozycjonowaniu będzie mogła konkurować z największymi i zwiększać ich kosztem swoje udziały w rynku. Budując markę, należało uwzględnić kilka linii produktowych i dostosować do nich jej architekturę.

    Naturalność i apetyczność

    Projekt wymagał pracy na kilku poziomach, które w końcowym efekcie przyniosły oczekiwany rezultat.

    Pierwszym z nich było zbudowanie wyrazistego brandingu, wspierającego koncept marki, dlatego zasadniczym elementem stała się farma, symbolizująca naturalne pochodzenie produktu. Dopełnieniem jest kolorystyka, która  wspiera konsekwentnie budowę pożądanego wizerunku.
    W drugim etapie prac należało  przygotować bardzo przejrzystą i komunikatywną architekturę marki. Nawigacja wewnątrz linii została oparta o kody kolorystyczne, które wraz z ikonami są wskaźnikiem sposobu przygotowania.
    Trzeci etap prac, który był najbardziej pracochłonny, to fotografia produktu. W tym przypadku istotne było dobranie sposobu pokazania produktu jako kompozycji gotowego dania, kąta wykonania fotografii i oświetlenia. Dobre fotografie produktowe są w przypadku frytek Farm Frites jednym z driverów wyboru konsumentów.
    Design opakowań wyróżnia się w miejscu sprzedaży, buduje pożądany świat marki, ułatwia wybór i poprzez apetyczną wizualizację zachęca do sięgnięcia po produkt.

    Farm Frites

    Kolorystyka

    Farm Frites

    Design

    Farm Frites
    Farm Frites
    Farm Frites

    Fotografia

    Farm Frites
    Farm Frites
    Farm Frites


  • Realizacje

  • Łakotki

    lakotki-ico

    Ciastka dla łasuchów, kuszą nową odsłoną.

    Patros

    patros-ico

    Adaptacja globalnego wzorca ze śródziemnomorskim klimatem na lokalny rynek.

    Fantasia

    danone-fantasia-ico

    Fantasia to submarka Danone, rozbudowywana stale o nowe produkty.

    Pyszny Duet

    pyszny_duet-ico

    Jak uniknąć kanibalizacji marek i zdobyć nową grupę klientów?