Felix

Klient:
Intersnack
Region:
Polska
Branża:
FMCG

Nie tylko adaptacja

Adaptacja opakowań zagranicznych na rynek rodzimy wiąże się nie tylko ze zmianą tekstów czy dostosowaniem do specyficznego dla regionu portfolio produktów. To również konieczność dopasowania do odmiennej architektury brandu, różnych kodów kolorystycznych, czy choćby żmudny proces adaptacji siatek opakowań. Intersnack Poland, właściciel marki Felix, musiał zdecydować się na ten skomplikowany logistycznie projekt w związku z potrzebą odświeżenia designu i uspójnieniem z rozwiązaniami funkcjonującymi w innych państwach europejskich.

Respektując przyzwyczajenia

Zadaniem agencji była adaptacja całego portfolio produktów Felix w trzech grupach produktowych, uwzględniająca potrzeby polskich klientów i rozwiązania, do których Felix zdążył ich przez lata przyzwyczaić.

Tłumaczenie designu

Opakowania, będące podstawą adaptacji, pochodziły z rynku niemieckiego, gdzie w ogóle nie funkcjonowało kolorystyczne rozróżnienie linii (orzeszki ziemne, mieszanki orzechowe, orzechy szlachetne). Wprowadzenie color codingu było jednym z ważniejszych zadań w obrębie projektu. Poważnym zmianom uległa również typografia, która wymagała modyfikacji związanych z różnymi przyzwyczajeniami estetycznymi polskich i niemieckich klientów. W studio fotograficznym agencji powstała również znaczna część materiału zdjęciowego, wykorzystanego na nowych opakowaniach. W efekcie tych prac na sklepowe półki trafiły mocno odświeżone opakowania, zgodne z zakorzenionym w Polsce wizerunkiem marki i łatwo identyfikowane przez lojalnych użytkowników.



Wizerunki



  • Realizacje

  • Tytan Professional

    tytanico

    Przygotowaliśmy nowy design trzech opakowań dla marki Tytan.

    Bobovita

    bobovita-ico

    Rozrastająca się o nowe produkty marka wymagała rewitalizacji.

    Alpen Gold

    alpengold-ico

    Zmiana strategii marki wymaga również zmian na poziomie opakowania.

    Pudliszki

    pudliszki-ico

    Marka Pudliszki potrzebowała zmian. Jednak lojalni klienci absolutnie ich nie chcieli.