Floriol

Klient:
ZT Kruszwica
Region:
Polska
Branża:
FMCG
Zakres działań:
Packaging Design
PrePress

Świeżej i zdrowiej

Floriol jest olejem rzepakowym, bogatym w kwasy tłuszczowe Omega3, należącym do portfela marek ZPT Kruszwica. W momencie wprowadzenia brandu na rynek zdecydowano się oprzeć przewagę konkurencyjną na prozdrowotnych walorach produktu. Świeżość i wpływ na zdrowie to bowiem czynniki najczęściej brane pod uwagę przy podejmowaniu decyzji o zakupie tego rodzaju tłuszczów.

Eksponowanie walorów

Zadaniem było opracowanie designu opakowania, systemu BI oraz komunikacji BTL, eksponującej walory produktu i wprowadzającej nowy brand na rynek.

Przełamanie monotonii

Konstrukcja nowej marki oparta została na dwóch filarach: wysokich wartościach odżywczych oraz rodzinności, definiowanej zarówno przez radość wspólnych posiłków, jak i bezpieczeństwo najbliższych. Wszystko to wyrażone jest językiem jak najbardziej współczesnym i nowoczesnym, Floriol ma być elementem stylu życia, świadomego dbania o zdrowie, które jest przecież znakiem naszych czasów. Impaktowa etykieta z geometrycznymi podziałami, została zaprojektowana tak, by przełamywać monotonię klasycznych opakowań, zbudowanych na motywie sielskich obrazków i centralnych kompozycji.



  • Realizacje

  • Arctic

    arctic-ico

    Niewyczerpane źródło pozytywnych emocji i oryginalnego stylu

    Danio

    danio-ico

    W ramach marki funcjonuje wiele odmian smakowych. Ten atut zaczął w końcu… sprawiać kłopoty.

    Viscoplast

    viscoplast-ico

    Potrzeba ciągłego poszerzania asortymentu wymagała zmiany struktury marki.

    Milka. Dare to…

    milka-ico

    Edycja limitowana, która miała zaanonsować nową strategię marki.