Floriol

Klient:
ZT Kruszwica
Region:
Polska
Branża:
FMCG
Zakres działań:
Packaging Design
PrePress

Świeżej i zdrowiej

Floriol jest olejem rzepakowym, bogatym w kwasy tłuszczowe Omega3, należącym do portfela marek ZPT Kruszwica. W momencie wprowadzenia brandu na rynek zdecydowano się oprzeć przewagę konkurencyjną na prozdrowotnych walorach produktu. Świeżość i wpływ na zdrowie to bowiem czynniki najczęściej brane pod uwagę przy podejmowaniu decyzji o zakupie tego rodzaju tłuszczów.

Eksponowanie walorów

Zadaniem było opracowanie designu opakowania, systemu BI oraz komunikacji BTL, eksponującej walory produktu i wprowadzającej nowy brand na rynek.

Przełamanie monotonii

Konstrukcja nowej marki oparta została na dwóch filarach: wysokich wartościach odżywczych oraz rodzinności, definiowanej zarówno przez radość wspólnych posiłków, jak i bezpieczeństwo najbliższych. Wszystko to wyrażone jest językiem jak najbardziej współczesnym i nowoczesnym, Floriol ma być elementem stylu życia, świadomego dbania o zdrowie, które jest przecież znakiem naszych czasów. Impaktowa etykieta z geometrycznymi podziałami, została zaprojektowana tak, by przełamywać monotonię klasycznych opakowań, zbudowanych na motywie sielskich obrazków i centralnych kompozycji.



  • Realizacje

  • Tartare Delikatny

    tartare-ico

    Zmysły przyzwyczajają się szybko do stałych bodźców. Dlatego bodźce muszą ulegać modyfikacjom.

    Dulux Super Matt

    dulux-ico

    Czy białym farbom jest w czarnym do twarzy? Repozycjonowanie produktu do segmentu premium.

    Lubelska CoctaiLOVA

    lubelska-coctailova-ico-jpg

    Zaproponowany przez nas design dla subbrandu CoctaiLOVA buduje jej emocjonalną percepcję.

    BoboVita Przyjaciele

    bobovita-przyjaciele-ico

    Kreatywna, pełna świeżości adaptacja opakowań zagranicznych