Marka z wyróżnikiem

Zawsze, gdy wprowadzamy na rynek nowy produkt, powstaje pytanie o to, co nowego możemy zaproponować naszym klientom. Szukamy wyróżnika bądź w samym produkcie, bądź w konstrukcji marki, która spełniałaby określone potrzeby kupującego. Dlatego gdy firma Krüger zdecydowała się wprowadzić na rynek nowe pastylki do ssania, stosowane przy chorobach górnych dróg oddechowych, należało znaleźć taką cechę. Postawiono na naturalny skład i smak oraz skuteczność działania.

Budowa od podstaw

Celem projektu było zatem stworzenie nowej marki (logotyp, color coding), design opakowań oraz przygotowanie materiałów komunikacyjnych, eksponujących kluczowe cechy produktu i ułatwiających wprowadzenie go do sieci sprzedaży.

Pokazać naturalność

Nowy produkt musi być zauważalny i wyrazisty, wchodzi na półkę zapełnioną już przez silną konkurencję. Dlatego tak ważny staje mocny branding – w tym impaktowe czytelne logo oraz chrakterystyczne elementy graficzne – i postawienie na jeden prosty komunikat. W przypadku Inhalvitu jest to przede wszystkim naturalność składników – miodu, mięty i eukaliptusa. Ich ekspozycja wyróżnia produkt na tle innych opakowań, prezentująych zwykle bądź to miejsce dolegliwości, bądź po prostu skuteczność i siłę działania. Oczywiście skuteczność to jedna z kluczowych cech stanowiących o sukcesie farmaceutyku i na opakowaniu Inhalvitu zaakcentowano ją w bardzo sugestywny sposób.


Kolorystyka


Wizerunki



  • Realizacje

  • Familijne

    familijne-ico

    Familijne to polska marka znana wszystkim amatorom słodkich przekąsek.

    Inhalvit

    inhalvit-ico

    Wprowadzenie nowego produktu na ciasną półkę pastylek do ssania.

    Carbo Medicinalis

    carbo-ico

    Carbo medicinalis musiał przekształcić się z produktu generycznego w markę.

    Ortanol

    ortanol-ico

    Kiedy lek zmienia kwallifikację z RX na OTC, pojawia się uzasadniona potrzeba rebrandingu.