Czas na redesign

Marka Inka dostępna jest na polskim rynku od ponad czterech dekad. W tym czasie zdobyła sobie zaufanie Polaków i pozycję lidera sprzedaży w kategorii kaw zbożowych. Ostatni redesign opakowań brandu miał miejsce w 2008 roku. W obliczu stale rosnących oczekiwań i wymagań konsumentów oraz intensywnych działań konkurencji, odświeżenie wizerunku Inki stało się naturalnym i koniecznym etapem w rozwoju marki.

Lifestyle i tradycja

Świat marki Inka nieodzownie kojarzy się z rodzinnością, zdrowiem, bezpieczeństwem, naturalnością. Aby wyeksponować te wartości, mocno zaangażować emocjonalnie odbiorców, a także uwspółcześnić tradycyjny wizerunek brandu, wprowadziliśmy na opakowania elementy lifestylowej narracji.

Prezentowane historie są zróżnicowane w zależności od wersji smakowej i funkcjonalnej produktu, dzięki czemu wnoszą w komunikację marki więcej indywidualnego charakteru. Poprzez charakterystyczne „rysowane” ekementy graficzne i typografię podkreśliliśmy jeszcze mocniej „zbożowość” i naturalność Inki. Istotnym elementem redesignu wizerunku Inki jest także odświeżony i unowocześniony logotyp.

Kompleksowa zmiana

Praca z marką Inka objęła ponadto przygotowanie atrakcyjnej wizualnie strony internetowej, łączącej przyjemnościowy layout z funkcjonalną architekturą informacji. A także profesjonalną sesję fotograficzną na potrzeby packagingu, strony www i działań promocyjno-wizerunkowych (key visuals, beauty shots, PR shots).
 
Sesja fotograficzna dla Inki
 
Digital branding dla Inki
 
 







  • Realizacje

  • Lubelska CoctaiLOVA

    lubelska-coctailova-ico-jpg

    Zaproponowany przez nas design dla subbrandu CoctaiLOVA buduje jej emocjonalną percepcję.

    Choligrip

    choligrip-ico

    Budowa marki, która korzystąc z renomy Cholinexu, wyraźnie eksponuje swoją odrębność.

    Tarczyński Kabanos

    tarczynski-ico

    Marka Tarczyński to jeden z największych producentów wyrobów wędliniarskich.

    Familijne

    familijne-ico

    Familijne to polska marka znana wszystkim amatorom słodkich przekąsek.