Czas na redesign

Marka Inka dostępna jest na polskim rynku od ponad czterech dekad. W tym czasie zdobyła sobie zaufanie Polaków i pozycję lidera sprzedaży w kategorii kaw zbożowych. Ostatni redesign opakowań brandu miał miejsce w 2008 roku. W obliczu stale rosnących oczekiwań i wymagań konsumentów oraz intensywnych działań konkurencji, odświeżenie wizerunku Inki stało się naturalnym i koniecznym etapem w rozwoju marki.

Lifestyle i tradycja

Świat marki Inka nieodzownie kojarzy się z rodzinnością, zdrowiem, bezpieczeństwem, naturalnością. Aby wyeksponować te wartości, mocno zaangażować emocjonalnie odbiorców, a także uwspółcześnić tradycyjny wizerunek brandu, wprowadziliśmy na opakowania elementy lifestylowej narracji.

Prezentowane historie są zróżnicowane w zależności od wersji smakowej i funkcjonalnej produktu, dzięki czemu wnoszą w komunikację marki więcej indywidualnego charakteru. Poprzez charakterystyczne „rysowane” ekementy graficzne i typografię podkreśliliśmy jeszcze mocniej „zbożowość” i naturalność Inki. Istotnym elementem redesignu wizerunku Inki jest także odświeżony i unowocześniony logotyp.

Kompleksowa zmiana

Praca z marką Inka objęła ponadto przygotowanie atrakcyjnej wizualnie strony internetowej, łączącej przyjemnościowy layout z funkcjonalną architekturą informacji. A także profesjonalną sesję fotograficzną na potrzeby packagingu, strony www i działań promocyjno-wizerunkowych (key visuals, beauty shots, PR shots).
 
Sesja fotograficzna dla Inki
 
Digital branding dla Inki
 
 







  • Realizacje

  • Macao

    macao-ico

    Brand Macao w kategorii lodów premium był marką tła. Należało to zmienić.

    Inka

    inka-ico

    Odświeżenie wizerunku Inki stało się naturalnym i koniecznym etapem w rozwoju marki.

    Bobovita

    bobovita-ico

    Rozrastająca się o nowe produkty marka wymagała rewitalizacji.

    Tarczyński Kabanos

    tarczynski-ico

    Marka Tarczyński to jeden z największych producentów wyrobów wędliniarskich.