Jiten Dar

Klient:
Nestlé
Region:
Bułgaria
Branża:
FMCG
Słodycze

Odzyskać blask marki

Jiten Dar od lat był znanym i silnym brandem na bułgarskim rynku, choć jego pozycja stopniowo słabła wraz z coraz bardziej agresywnymi działaniami konkurencji. Rozwiązaniem dla marki było znalezienie nowego miejsca w kategorii słodyczy, obszaru niezagospodarowanego przez rynkowych rywali, a znajdującego się w sferze kompetencji marki.

Szukanie USP

Zdecydowano się zatem na repozycjonowanie marki Jiten Dar jako oferującej naturalne produkty. Wykreowanie wyrazistego wizerunku, który przyciągnie nowych klientów i zaspokoi przy okazji inne potrzeby klientów dotychczasowych.

W nazwie siła

Rozwiązanie poniekąd było zawarte w samej nazwie ponieważ oznacza ona „Dar pszenicy”, odnosząc się w ten sposób do naturalnego pochodzenia produktu. Należało zatem znaleźć takie koncepty brandingowe, by wydobyć z tej nazwy odpowiednie znaczenia i należycie je zaakcentować. Dlatego niezbędny był redesign logotypu i wprowadzenie elementów graficznych związanych ze zbożem. Drugim aspektem pracy była kreacja przejrzystej nawigacji pomiędzy poszczególnymi produktami i subliniami które miały funkcjonować obok linii podstawowej. Brand Jiten Dar został w ten sposób oparty na logicznej, czytelnej strukturze i zyskał te elementy i wartości, które pozwoliły mu znaleźć nową, mocną pozycję na rynku.


Kolorystyka



Wizerunki



  • Realizacje

  • Białowieski Zdrój

    bz-ico

    Na rynku wód mineralnych najwięcej jest tych z górskim rodowodem. Czy można znaleźć inną drogę?

    MK Café

    mk-cafe-ico_0

    Świeżo zliftingowana nabiera szlachetności. MK Café – polecana przez baristów.

    Krakuski

    krakuski-ico

    Krakuski to marka mogąca poszczycić się ponad stuletnią tradycją.

    Fantasia

    fantasia-ico

    Czekoladowe Fantazje zmagały się z problemem postrzegania niezgodnego z pozycjonowaniem.