Jupik

Klient:
Hoop Polska
Region:
Polska

Komunikować przewagę

Silna konkurencja zawsze jest stymulatorem innowacji, zarówno w obrębie produktu, jak i samego brandu, który ciągle musi jasno komunikować swoją przewagę nad rywalami. Hoop Polska, producent napojów JUPIK, wprowadził nową formułę napoju, zastępując częściowo cukier naturalnym słodzikiem – stevią – obniżającym kaloryczność o około 40%. To niewątpliwie ulepszenie wymagało zmian komunikacyjnych na opakowaniu.

Redesign smaku

Przedmiotem projektu był redesign etykiety, zmierzający do wyeksponowania walorów smakowych napoju oraz wprowadzenie dodatkowych elementów informacyjnych. Zmiany miały na celu poprawę nawigacji pomiędzy wariantami produktu oraz podkreślenie apetyczności, wynikającej z wysokiej zawartości owoców.

Dynamiczne zmiany

W stosunku do wcześniejszej wersji, nowa etykieta wyróżnia się przede wszystkim dynamizmem, podkreślonym zarówno ujęciem postaci, jak również rodzajem tła i kompozycją owoców. Zostały one znacznie powiększone i ustawione w takich miejscach layoutu, by od razu rzucały się w oczy. Cała reszta ma słuźyć ekspresji owocowego smaku i wydobyciu informacji o niskiej kaloryczności. Redesign objął 6 SKU napojów JUPIK i 4 SKU Jupik Aqua.




  • Realizacje

  • Patros

    patros-ico

    Adaptacja globalnego wzorca ze śródziemnomorskim klimatem na lokalny rynek.

    Felix

    felix-ico

    Zadaniem agencji była adaptacja całego portfolio produktów Felix w trzech grupach produktowych.

    Carlsberg Citrus puszka

    carlsberg-ico

    W sezonie wiosna-lato 2014 portfolio marki Carlsberg powiększyło się.

    Ketoflexan

    ketoflexan-ico

    Jak stworzyć markę z kategorii suplementów diety, wykorzystując zaufanie i renomę preparatu RX?