Jupik

Klient:
Hoop Polska
Region:
Polska

Komunikować przewagę

Silna konkurencja zawsze jest stymulatorem innowacji, zarówno w obrębie produktu, jak i samego brandu, który ciągle musi jasno komunikować swoją przewagę nad rywalami. Hoop Polska, producent napojów JUPIK, wprowadził nową formułę napoju, zastępując częściowo cukier naturalnym słodzikiem – stevią – obniżającym kaloryczność o około 40%. To niewątpliwie ulepszenie wymagało zmian komunikacyjnych na opakowaniu.

Redesign smaku

Przedmiotem projektu był redesign etykiety, zmierzający do wyeksponowania walorów smakowych napoju oraz wprowadzenie dodatkowych elementów informacyjnych. Zmiany miały na celu poprawę nawigacji pomiędzy wariantami produktu oraz podkreślenie apetyczności, wynikającej z wysokiej zawartości owoców.

Dynamiczne zmiany

W stosunku do wcześniejszej wersji, nowa etykieta wyróżnia się przede wszystkim dynamizmem, podkreślonym zarówno ujęciem postaci, jak również rodzajem tła i kompozycją owoców. Zostały one znacznie powiększone i ustawione w takich miejscach layoutu, by od razu rzucały się w oczy. Cała reszta ma słuźyć ekspresji owocowego smaku i wydobyciu informacji o niskiej kaloryczności. Redesign objął 6 SKU napojów JUPIK i 4 SKU Jupik Aqua.




  • Realizacje

  • Cholinki

    cholinki-ico

    Nawet w ścisle określonych ramach zawsze istnieje duży potencjał zmian i udoskonaleń.

    DecoMorreno

    decomorreno-ico

    My Coffee i Ice Coffee Shake to kawy stworzone z myślą o młodych, pełnych energii kobietach.

    PAOLA Syropy

    paola-ico

    Naturalność, świeży smak pochodzący z dojrzałych w słońcu owoców.

    ARCTIC+ Wody funkcjonalne

    arctic-funkcjonalny-ico

    Arctic wprowadza na rynek linię wód funkcjonalnych.