Lysi. Tran Islandzki

Klient:
Merck
Region:
Polska
Branża:
Farmacja

Wydobyć istotę marki

Trany Lysi, jedyne trany islandzkie na rynku polskim, mają wszystkie niezbędne zalety, by budować swoją przewagę konkurencyjną. Tradycja, związki z Islandią, krajem ludzi długowiecznych, skojarzenia z czystym morzem i wspaniałą naturą. Jednak dotychczasowe opakowania nie komunikowały wyraźnie kluczowych cech marki. Należało zatem wyeksponować te elementy, które w sposób jednoznaczny mówią o korzyściach, zarówno racjonalnych, jak i emocjonalnych.

Konieczna transformacja

Niezbędny był redesign opakowań. Przebudowanie layoutu nie kątem komunikacji, czytelności, architektury marki, brandingu – właściwie poprawy wymagał każdy element poza logotypem, który miał pozostać w niezmienionym kształcie.

Uodporniony na konkurencję

Nowe opakowanie w wyraźny sposób wiąże markę z morzem, zarówno za pomocą fotografii, jak i surowej grafiki z marynistycznymi akcentami. Komunikatem głównym, spinającym całą linię, jest islandzkie pochodzenie produktu – przekaz istotny dla kupujących i unikalny dla marki. Uporządkowana i ujednolicona została cała sfera informacyjna, którą uzupełniono kodem kolorystycznym.
Nowy design buduje zaufanie – oparte na tradycji i miejscu pochodzenia – jako istotną wartość brandingu, a przede wszystkim wyróżnia tran spośród produktów konkurencyjnych. Po prostu akcentuje swoje mocne cechy charakteru, które przekazują zalety ważne dla klienta.


Kolorystyka


Inspiracje



Wizerunki




  • Realizacje

  • Dulux Super Matt

    dulux-ico

    Czy białym farbom jest w czarnym do twarzy? Repozycjonowanie produktu do segmentu premium.

    Danio

    danio-ico

    W ramach marki funcjonuje wiele odmian smakowych. Ten atut zaczął w końcu… sprawiać kłopoty.

    Bobovita

    bobovita-ico

    Rozrastająca się o nowe produkty marka wymagała rewitalizacji.

    Jupik

    jupik-ico

    Silna konkurencja jest stymulatorem innowacji, zarówno w obrębie produktu, jak i brandu.