Łakotki

Klient:
Mondelēz
Region:
Polska
Branża:
FMCG
Słodycze

Mocny brand do odświeżenia

Aby przynosić zysk, marka musi powalczyć o widoczność na półce – o to, by wyróżnić się z masy kolorowych opakowań, zaistenieć na tle konkurencji i przykuć uwagę konsumenta. Wówczas projektując jej wizerunek kładzie się nacisk na silny, wyrazisty branding z rozpoznawalnym kolorem, znakiem, powtarzalną kompozycją. Takie założenie przyświecało kreacji naszej pierwszej odsłony Łakotek SAN.
Z upływem czasu – kiedy impaktowy, uporządkowany brand na dobre zadomowił się w świadomości odbiorców – przychodzi pora na modyfikacje i pożądane udoskonalenia.

Do łasuchów w lekkim tonie

Łakotki SAN miały za sobą udany redesign, dzięki któremu opakowania różnorodnych ciastek stworzyły na półce wyrazisty, widoczny blok z wiodącym czerwonym kolorem pod logo. Wyniki sprzedażowe i badania konsumenckie potwierdziły słuszność tej zmiany. Teraz przyszła pora, by wizerunek marki ocieplić, zbliżyć do adresatów (czyli małych i dużych łasuchów) i jeszcze bardziej podnieść walor przyjemnościowy ciastek.

SAN w nowym stylu

Poszukiwania rozwiązań graficznych skoncentrowały się zatem wokół współczesnych trandów w ornamentyce i typografii oraz nowych ujęć w fotografii żywności.
Uproszczone logotypy SAN i Łakotki oraz przewodni czerwony kolor otrzymały dynamiczną, lekką oprawę w postaci nieco cartoonowych białych linii. Nowoczesny, „odręczny” font w deskrypcjach smaków i haśle przewodnim oddaje pozytywne emocje związanie z łasuchowaniem. Naturalne, apetyczne wizualizacje ciastek i dodatków smakowych, oraz pełne jasnych, ciepłych światełek tła stanowią o lekkości i nowoczesności całego wizerunku marki.
Dzięki tym zabiegom Łakotki w sposób bezpretensjonalny odpowiadają na zachcianki dzisiejszych konsumentów, w lekki i przyjemny sposób prezentując ich ulubione ciasteczka i ułatwiając im wybór smaku.








  • Realizacje

  • Dr. Oetker

    dr-oetker-ico

    Jeden przejrzysty system zamiast wielokolorowej różnorodności. Coś na wzmocnienie marki.

    ARCTIC+ Wody funkcjonalne

    arctic-funkcjonalny-ico

    Arctic wprowadza na rynek linię wód funkcjonalnych.

    Tarczyński Sucha Krakowska

    tarczynski-sucha-ico

    Impaktowa, nowoczesna i apetyczna komunikacja opakowaniowa

    Bobovita

    bobovita-ico

    Rozrastająca się o nowe produkty marka wymagała rewitalizacji.