Liderin Sex Expert Femina

Klient:
Walmark
Region:
Polska
Branża:
Farmacja
Zakres działań:
Brand Design

Feminizowanie rynku

Zarówno międzynarodowy, jak i polski rynek suplementów wpływających na poprawę kondycji seksualnej został wyraźnie zdominowany przez produkty dedykowane mężczyznom. Środki wspomagające kobiece libido wciąż pozostają natomiast jego marginalną częścią. Spółka Walmark Polska postanowiła wypełnić istniejącą niszę i odpowiedzieć na potrzeby kobiet, wprowadzając do sprzedaży innowacyjny produkt Liderin Sex Expert Femina.

Kobieca estetyka

Strategia komunikacji opakowaniowej nowego środka ukierunkowana jest na budowanie poprzez design przyjemnościowo-emocjonalnego, pozamedycznego przekazu. Kobiecy, lifestyle’owy charakter produktu podkreślają symboliczne kształty zastosowane w grafice (okręgi), dominujący kod kolorystyczny (odcienie różu) oraz delikatna typografia. Kluczowe benefity funkcjonalne środka zostały wyraźnie wyeksponowane na froncie opakowania.




  • Realizacje

  • Patros

    patros-ico

    Adaptacja globalnego wzorca ze śródziemnomorskim klimatem na lokalny rynek.

    Bobovita

    bobovita-ico

    Rozrastająca się o nowe produkty marka wymagała rewitalizacji.

    Ortanol

    ortanol-ico

    Kiedy lek zmienia kwallifikację z RX na OTC, pojawia się uzasadniona potrzeba rebrandingu.

    Bonduelki

    bonduelki-ico

    Wśród dziecięcych smakołyków raczej nie pojawia się marchewka lub groszek. A jednak…