Liderin Sex Expert Femina

Klient:
Walmark
Region:
Polska
Branża:
Farmacja
Zakres działań:
Brand Design

Feminizowanie rynku

Zarówno międzynarodowy, jak i polski rynek suplementów wpływających na poprawę kondycji seksualnej został wyraźnie zdominowany przez produkty dedykowane mężczyznom. Środki wspomagające kobiece libido wciąż pozostają natomiast jego marginalną częścią. Spółka Walmark Polska postanowiła wypełnić istniejącą niszę i odpowiedzieć na potrzeby kobiet, wprowadzając do sprzedaży innowacyjny produkt Liderin Sex Expert Femina.

Kobieca estetyka

Strategia komunikacji opakowaniowej nowego środka ukierunkowana jest na budowanie poprzez design przyjemnościowo-emocjonalnego, pozamedycznego przekazu. Kobiecy, lifestyle’owy charakter produktu podkreślają symboliczne kształty zastosowane w grafice (okręgi), dominujący kod kolorystyczny (odcienie różu) oraz delikatna typografia. Kluczowe benefity funkcjonalne środka zostały wyraźnie wyeksponowane na froncie opakowania.




  • Realizacje

  • Bobovita [Brand Hero]

    bobovita-ico

    Brand hero jest bardzo istotnym nośnikiem wartości marki.

    MK Café

    mk-cafe-ico_0

    Świeżo zliftingowana nabiera szlachetności. MK Café – polecana przez baristów.

    Felix

    felix-ico

    Zadaniem agencji była adaptacja całego portfolio produktów Felix w trzech grupach produktowych.

    SPHINX Sesja wizerunkowa

    sphinx-ico

    Delikatne, pastelowe kolory teł i jasne światło.