Liderin Sex Expert Femina

Klient:
Walmark
Region:
Polska
Branża:
Farmacja
Zakres działań:
Brand Design

Feminizowanie rynku

Zarówno międzynarodowy, jak i polski rynek suplementów wpływających na poprawę kondycji seksualnej został wyraźnie zdominowany przez produkty dedykowane mężczyznom. Środki wspomagające kobiece libido wciąż pozostają natomiast jego marginalną częścią. Spółka Walmark Polska postanowiła wypełnić istniejącą niszę i odpowiedzieć na potrzeby kobiet, wprowadzając do sprzedaży innowacyjny produkt Liderin Sex Expert Femina.

Kobieca estetyka

Strategia komunikacji opakowaniowej nowego środka ukierunkowana jest na budowanie poprzez design przyjemnościowo-emocjonalnego, pozamedycznego przekazu. Kobiecy, lifestyle’owy charakter produktu podkreślają symboliczne kształty zastosowane w grafice (okręgi), dominujący kod kolorystyczny (odcienie różu) oraz delikatna typografia. Kluczowe benefity funkcjonalne środka zostały wyraźnie wyeksponowane na froncie opakowania.




  • Realizacje

  • Pudliszki

    pudliszki-ico

    Marka Pudliszki potrzebowała zmian. Jednak lojalni klienci absolutnie ich nie chcieli.

    Macao

    macao-ico

    Brand Macao w kategorii lodów premium był marką tła. Należało to zmienić.

    Cholinki

    cholinki-ico

    Nawet w ścisle określonych ramach zawsze istnieje duży potencjał zmian i udoskonaleń.

    Altacet Ice

    altacet-ico

    Nowy produkt potrzebował wyrazistego packaging designu.