Lubelska CoctaiLOVA

Klient:
Stock Polska
Region:
Polska
Branża:
Alkohole
Zakres działań:
Packaging Design

Między likierem a wódką

Polski rynek alkoholi mimo kryzysu spowodowanego podniesieniem akcyzy w 2014 roku wciąż daje producentom wiele możliwości i szans. Konsumenci coraz częściej sięgają po te z segmentu premium, a także są bardziej otwarci na wszelkie nowości. Poszukują między innymi lżejszych alkoholi o ciekawych smakach, które pozwalają delektować się chwilą. Nowatorska linia CoctaiLOVA marki Lubelska jest odpowiedzią na ten trend. To tzw. category breaker, który przełamuje dotychczasowe kategorie, plasując się pomiędzy gęstymi likierami a mocniejszymi wódkami smakowymi.

Design with LOVE

Zaproponowany przez nas design dla subbrandu CoctaiLOVA buduje jej emocjonalną percepcję oraz podkreśla kluczowe walory funkcjonalne produktu. Charakterystyczny, impaktowy element brandingowy w postaci koła i wiru stanowi zaproszenie dla konsumenta – wciąga go do świata zabawy i pozytywnych wrażeń. Pozwala on ponadto odróżnić nową submarkę od mocniejszych, owocowych wariantów Lubelskiej. Ważnym nośnikiem pozytywnych emocji na etykiecie jest także odpowiednio dobrana typografia w zapisie nazwy CoctaiLOVA. Białe tło etykiety komunikuje obniżoną zawartość alkoholu, zaś wymienne kody kolorystyczne w elemencie brandingowym konkretne warianty smakowe. Całość dopełniają apetyczne zdjęcia składników bazowych trunku.







  • Realizacje

  • Ortanol

    ortanol-ico

    Kiedy lek zmienia kwallifikację z RX na OTC, pojawia się uzasadniona potrzeba rebrandingu.

    KFC Orient Menu

    kfc-orient-ico

    KFC zaskoczyła ostatnio swoich fanów z Polski, Czech i Węgier, wprowadzając nowe orientalne menu.

    Tarczyński Sucha Krakowska

    tarczynski-sucha-ico

    Impaktowa, nowoczesna i apetyczna komunikacja opakowaniowa

    Danio

    danio-ico

    W ramach marki funcjonuje wiele odmian smakowych. Ten atut zaczął w końcu… sprawiać kłopoty.