Lubelska CoctaiLOVA

Klient:
Stock Polska
Region:
Polska
Branża:
Alkohole
Zakres działań:
Packaging Design

Między likierem a wódką

Polski rynek alkoholi mimo kryzysu spowodowanego podniesieniem akcyzy w 2014 roku wciąż daje producentom wiele możliwości i szans. Konsumenci coraz częściej sięgają po te z segmentu premium, a także są bardziej otwarci na wszelkie nowości. Poszukują między innymi lżejszych alkoholi o ciekawych smakach, które pozwalają delektować się chwilą. Nowatorska linia CoctaiLOVA marki Lubelska jest odpowiedzią na ten trend. To tzw. category breaker, który przełamuje dotychczasowe kategorie, plasując się pomiędzy gęstymi likierami a mocniejszymi wódkami smakowymi.

Design with LOVE

Zaproponowany przez nas design dla subbrandu CoctaiLOVA buduje jej emocjonalną percepcję oraz podkreśla kluczowe walory funkcjonalne produktu. Charakterystyczny, impaktowy element brandingowy w postaci koła i wiru stanowi zaproszenie dla konsumenta – wciąga go do świata zabawy i pozytywnych wrażeń. Pozwala on ponadto odróżnić nową submarkę od mocniejszych, owocowych wariantów Lubelskiej. Ważnym nośnikiem pozytywnych emocji na etykiecie jest także odpowiednio dobrana typografia w zapisie nazwy CoctaiLOVA. Białe tło etykiety komunikuje obniżoną zawartość alkoholu, zaś wymienne kody kolorystyczne w elemencie brandingowym konkretne warianty smakowe. Całość dopełniają apetyczne zdjęcia składników bazowych trunku.







  • Realizacje

  • Bobovita [Brand Hero]

    bobovita-ico

    Brand hero jest bardzo istotnym nośnikiem wartości marki.

    Floriol

    floriol-ico

    Floriol jest olejem rzepakowym należącym do portfela marek ZPT Kruszwica.

    Inka

    inka-ico

    Odświeżenie wizerunku Inki stało się naturalnym i koniecznym etapem w rozwoju marki.

    Tarczyński Sucha Krakowska

    tarczynski-sucha-ico

    Impaktowa, nowoczesna i apetyczna komunikacja opakowaniowa