Lubelska Trzy Zboża

Klient:
Stock Polska
Region:
Polska
Branża:
Alkohole
Zakres działań:
Packaging Design
PrePress

Powiększona rodzina

Po ogromnym sukcesie sprzedażowym i zdobyciu pozycji lidera w segmencie wódek kolorowych, zarządzający marką Lubelska postanowili wprowadzić na rynek także wariant czysty wysokoprocentowego trunku. Jego niepowtarzalna, autorska receptura opiera się na połączeniu w odpowiednich proporcjach ziaren trzech gatunków polskich zbóż – pszenicy, jęczmienia oraz kukurydzy.

Zbożowa łagodność

Wyeksponowanie w designie unikalnego połączenia trzech zbóż stało się dla nas priorytetem w kontekście przygotowania nowej komunikacji opakowaniowej. Kluczowym elementem etykiety są realistyczne, duże wizerunki kłosów, znacząco wzmocnione w stosunku do poprzedniej wersji. Rozwiązanie to, wraz z jasną, stonowaną kolorystyką tła, pozwala budować skojarzenia z łagodnością i naturalnym smakiem, czyli podstawowymi benefitami produktu. Wysoką jakość wódki Trzy Zboża oraz jej przynależność do kategorii alkoholi wysokoprocentowych podkreślają premiowe złocenia i charakterystyczne gilosze.




  • Realizacje

  • KFC Orient Menu

    kfc-orient-ico

    KFC zaskoczyła ostatnio swoich fanów z Polski, Czech i Węgier, wprowadzając nowe orientalne menu.

    BoboVita Porcja Zbóż

    bobovita-porcja-zboz-ico

    BoboVita poszerza portfolio o nowatorską linię PORCJA ZBÓŻ.

    Carlsberg Citrus puszka

    carlsberg-ico

    W sezonie wiosna-lato 2014 portfolio marki Carlsberg powiększyło się.

    KFC Zupa Krem Kukurydziany

    kfc-zupa-krem-kukurydziany-ico

    Zupę krem zaprezentowaliśmy w pełnym ciepła i naturalności otoczeniu.