Lubelska Trzy Zboża

Klient:
Stock Polska
Region:
Polska
Branża:
Alkohole
Zakres działań:
Packaging Design
PrePress

Powiększona rodzina

Po ogromnym sukcesie sprzedażowym i zdobyciu pozycji lidera w segmencie wódek kolorowych, zarządzający marką Lubelska postanowili wprowadzić na rynek także wariant czysty wysokoprocentowego trunku. Jego niepowtarzalna, autorska receptura opiera się na połączeniu w odpowiednich proporcjach ziaren trzech gatunków polskich zbóż – pszenicy, jęczmienia oraz kukurydzy.

Zbożowa łagodność

Wyeksponowanie w designie unikalnego połączenia trzech zbóż stało się dla nas priorytetem w kontekście przygotowania nowej komunikacji opakowaniowej. Kluczowym elementem etykiety są realistyczne, duże wizerunki kłosów, znacząco wzmocnione w stosunku do poprzedniej wersji. Rozwiązanie to, wraz z jasną, stonowaną kolorystyką tła, pozwala budować skojarzenia z łagodnością i naturalnym smakiem, czyli podstawowymi benefitami produktu. Wysoką jakość wódki Trzy Zboża oraz jej przynależność do kategorii alkoholi wysokoprocentowych podkreślają premiowe złocenia i charakterystyczne gilosze.




  • Realizacje

  • Carbo Medicinalis

    carbo-ico

    Carbo medicinalis musiał przekształcić się z produktu generycznego w markę.

    Prince Polo XXL

    prince-polo-ico

    Prince Polo to marka-ikona na rodzimym rynku słodyczy, znana i lubiana od pokoleń.

    Danio

    danio-ico

    W ramach marki funcjonuje wiele odmian smakowych. Ten atut zaczął w końcu… sprawiać kłopoty.

    Łakotki

    lakotki-ico

    Ciastka dla łasuchów, kuszą nową odsłoną.