Lubelska Trzy Zboża

Klient:
Stock Polska
Region:
Polska
Branża:
Alkohole
Zakres działań:
Packaging Design
PrePress

Powiększona rodzina

Po ogromnym sukcesie sprzedażowym i zdobyciu pozycji lidera w segmencie wódek kolorowych, zarządzający marką Lubelska postanowili wprowadzić na rynek także wariant czysty wysokoprocentowego trunku. Jego niepowtarzalna, autorska receptura opiera się na połączeniu w odpowiednich proporcjach ziaren trzech gatunków polskich zbóż – pszenicy, jęczmienia oraz kukurydzy.

Zbożowa łagodność

Wyeksponowanie w designie unikalnego połączenia trzech zbóż stało się dla nas priorytetem w kontekście przygotowania nowej komunikacji opakowaniowej. Kluczowym elementem etykiety są realistyczne, duże wizerunki kłosów, znacząco wzmocnione w stosunku do poprzedniej wersji. Rozwiązanie to, wraz z jasną, stonowaną kolorystyką tła, pozwala budować skojarzenia z łagodnością i naturalnym smakiem, czyli podstawowymi benefitami produktu. Wysoką jakość wódki Trzy Zboża oraz jej przynależność do kategorii alkoholi wysokoprocentowych podkreślają premiowe złocenia i charakterystyczne gilosze.




  • Realizacje

  • Mura

    mura-ico

    Utrzymanie pozycji lidera wymaga ciągłej pracy nad marką i strategią komunikacji.

    Patros

    patros-ico

    Adaptacja globalnego wzorca ze śródziemnomorskim klimatem na lokalny rynek.

    Tartare Delikatny

    tartare-ico

    Zmysły przyzwyczajają się szybko do stałych bodźców. Dlatego bodźce muszą ulegać modyfikacjom.

    Ketoflexan

    ketoflexan-ico

    Jak stworzyć markę z kategorii suplementów diety, wykorzystując zaufanie i renomę preparatu RX?