Lubelska Trzy Zboża

Klient:
Stock Polska
Region:
Polska
Branża:
Alkohole
Zakres działań:
Packaging Design
PrePress

Powiększona rodzina

Po ogromnym sukcesie sprzedażowym i zdobyciu pozycji lidera w segmencie wódek kolorowych, zarządzający marką Lubelska postanowili wprowadzić na rynek także wariant czysty wysokoprocentowego trunku. Jego niepowtarzalna, autorska receptura opiera się na połączeniu w odpowiednich proporcjach ziaren trzech gatunków polskich zbóż – pszenicy, jęczmienia oraz kukurydzy.

Zbożowa łagodność

Wyeksponowanie w designie unikalnego połączenia trzech zbóż stało się dla nas priorytetem w kontekście przygotowania nowej komunikacji opakowaniowej. Kluczowym elementem etykiety są realistyczne, duże wizerunki kłosów, znacząco wzmocnione w stosunku do poprzedniej wersji. Rozwiązanie to, wraz z jasną, stonowaną kolorystyką tła, pozwala budować skojarzenia z łagodnością i naturalnym smakiem, czyli podstawowymi benefitami produktu. Wysoką jakość wódki Trzy Zboża oraz jej przynależność do kategorii alkoholi wysokoprocentowych podkreślają premiowe złocenia i charakterystyczne gilosze.




  • Realizacje

  • Farm Frites

    farm-frites-ico

    Farm Frites był mocnym brandem segmentu HoReCa, ale nieznanym w segmencie konsumenckim.

    Inhalvit

    inhalvit-ico

    Wprowadzenie nowego produktu na ciasną półkę pastylek do ssania.

    Dr. Oetker

    dr-oetker-ico

    Jeden przejrzysty system zamiast wielokolorowej różnorodności. Coś na wzmocnienie marki.

    PAOLA Syropy

    paola-ico

    Naturalność, świeży smak pochodzący z dojrzałych w słońcu owoców.