Patros

Klient:
Hochland
Region:
Polska
Branża:
FMCG
Mleczne

Sztuka adaptacji

Adaptacja globalnego wzorca na lokalny rynek bywa nie lada sztuką. Jak nie tracąc, ducha marki rodem z Niemiec, nadać jej rumieńców, by debiutujący na naszym rynku produkt nie dystansował potencjalnych konsumentów swoją obcością, i oczywiście oddawał charakter produktu. Z takim przedsięwzięciem musiał zmierzyć się Hochland – właściciel brandu Patros.

Kulturowy redesign

Celem projektu był redesign linii serów typu feta. Podkreślenie związków z kuchnią i kulturą śródziemnomorską oraz

- jak zwykle w przypadku serów – podniesienie apetyczności, która zwykle wpływa na decyzję zakupu.

Marka po grecku

Śródziemnomorskie klimaty podkreślono wzbogacjając opakowanie o fotografie, wskazujące na źródło pochodzenia. Wzmocniono tym samym część brandingową – krajobraz rodem z Peloponezu jest stałym elementem opakowania i dopisuje do marki historię, którą chcemy kupującemu opowiedzieć. Smakowitość podkreślają apetyzery, sugerujące przy okazji sposób podania. Opakowanie nabrało bardziej greckiego charakteru – to ważne w przypadku nieznanej marki, która musi jasno komunikować swoją tożsamość, by pozyskać względy kupujących.


Kolorystyka



Opakowania



  • Realizacje

  • Activia

    danone-activia-ico

    Bardzo rozbudowane marki potrzebują prostej i nieskomplikowanej architektury.

    Absolwent smakowy

    absolwent-icoon

    Kusząca moc orzeźwienia.

    Farm Frites

    farm-frites-ico

    Farm Frites był mocnym brandem segmentu HoReCa, ale nieznanym w segmencie konsumenckim.

    Fantasia

    danone-fantasia-ico

    Fantasia to submarka Danone, rozbudowywana stale o nowe produkty.