Patros

Klient:
Hochland
Region:
Polska
Branża:
FMCG
Mleczne

Sztuka adaptacji

Adaptacja globalnego wzorca na lokalny rynek bywa nie lada sztuką. Jak nie tracąc, ducha marki rodem z Niemiec, nadać jej rumieńców, by debiutujący na naszym rynku produkt nie dystansował potencjalnych konsumentów swoją obcością, i oczywiście oddawał charakter produktu. Z takim przedsięwzięciem musiał zmierzyć się Hochland – właściciel brandu Patros.

Kulturowy redesign

Celem projektu był redesign linii serów typu feta. Podkreślenie związków z kuchnią i kulturą śródziemnomorską oraz

- jak zwykle w przypadku serów – podniesienie apetyczności, która zwykle wpływa na decyzję zakupu.

Marka po grecku

Śródziemnomorskie klimaty podkreślono wzbogacjając opakowanie o fotografie, wskazujące na źródło pochodzenia. Wzmocniono tym samym część brandingową – krajobraz rodem z Peloponezu jest stałym elementem opakowania i dopisuje do marki historię, którą chcemy kupującemu opowiedzieć. Smakowitość podkreślają apetyzery, sugerujące przy okazji sposób podania. Opakowanie nabrało bardziej greckiego charakteru – to ważne w przypadku nieznanej marki, która musi jasno komunikować swoją tożsamość, by pozyskać względy kupujących.


Kolorystyka



Opakowania



  • Realizacje

  • Krakuski

    krakuski-ico

    Krakuski to marka mogąca poszczycić się ponad stuletnią tradycją.

    Milka. Dare to…

    milka-ico

    Edycja limitowana, która miała zaanonsować nową strategię marki.

    Valbon

    valbon-ico

    Poważny redesign przeprowadzony jedynie dla… przyjemności.

    BoboVita Przyjaciele

    bobovita-przyjaciele-ico

    Kreatywna, pełna świeżości adaptacja opakowań zagranicznych