Pudliszki

Region:
Polska
Branża:
FMCG


naturalne
świeże
domowe
wesołe
apetyczne

Apetyt, świeżość, natura, słońce, pomidory!

Nowy kierunek

Potrzeba liftingu marki wynika zwykle z uwarunkowań zmieniającego się świata wokół nas. Przemijają i pojawiają się nowe mody, konkurenci wprowadzają nowe rozwiązania, półka, na której dotąd nasz produkt doskonale sobie radził, zaczyna nagle wyglądać zupełnie inaczej. W przypadku Pudliszek najważniejszym powodem zmian było jednak poszerzenie grupy docelowej o segment 20-30-latków, będący obiektem intensywnych marketingowych działań konkurencji. Istniało jednak pewne utrudnienie – dotychczasowi klienci, tzw. heavy users, absolutnie nie chcieli żadnych modyfikacji.

Strojenie zakresów komunikacji

Branding to jednak sztuka precyzyjnego dostrajania zakresów komunikacji. Zadanie, choć skomplikowane, brzmiało zatem dość prosto: odświeżyć markę, by była atrakcyjna dla młodszego odbiorcy, a przy okazji scalić kilka katergorii produktów i podkreślić łatwość przygotowania apetycznych potraw, opartych na półproduktach Pudliszek.

Uspójnić branding

Rozpoznawalność produktu związana jest przede wszystkim z kompozycją głównych elementów i dominującą kolorystyką. Przy zachowaniu tych stałych opakowania są nadal łatwo identyfikowalne mimo istotnych zmian na poziomie estetyki i komunikacji. Nowa szata graficzna została dopasowana do potrzeb odbiorcy, potrzebującego szybkiego dostępu do podstawowych informacji. Tym ułatwieniem jest konsekwentny kod kolorystyczny i czytelne panele z opisami. Oczywiście – pamiętając o zasadzie, że kupujemy oczami – przekaz racjonalny został wsparty emocjonalnym, zawartym w apetycznych fotografiach. Jednak największą siłą projektu jest spójny branding, budujący półkę i stanowiący doskonały punkt orientacyjny dla kupującego, zagubionego w sklepowym gąszczu.

Kolorystyka






  • Realizacje

  • Absolwent smakowy

    absolwent-icoon

    Kusząca moc orzeźwienia.

    Multivitamol

    multivitamol-ico

    Multivitamol posługiwał się designem i brand hero, które mocno odbiegały od aktualnych trendów.

    Felix

    felix-ico

    Zadaniem agencji była adaptacja całego portfolio produktów Felix w trzech grupach produktowych.

    Carlsberg Citrus puszka

    carlsberg-ico

    W sezonie wiosna-lato 2014 portfolio marki Carlsberg powiększyło się.