Tarczyński Kabanos

Region:
Polska
Branża:
FMCG

Lifestylowe kabanosy

Marka Tarczyński to jeden z największych i najbardziej rozpoznawalnych producentów wyrobów wędliniarskich w Polsce. W kategorii kabanosów brand jest liderem na rynku zarówno pod względem wartości, jak i ilości sprzedaży. Tarczyński sukcesywnie wzbogaca swoją ofertę o nowe smaki, gramatury oraz wprowadza wygodne dla konsumentów opakowania. Zarządzający marką dostrzegają ponadto, że jedzenie i tematyka kulinarna stają się istotnymi elementami stylu życia Polaków.

Kulinarne inspiracje

Przygotowana przez nas nowa komunikacja opakowaniowa dla brandu jest odpowiedzią na ten trend. Jej podstawowym założeniem jest zachęcenie konsumentów do zabawy smakami i kreatywnego wykorzystania kabanosów. Na przykład jako składnika sałatek czy przystawek, co podkreślają apetyczne wizerunki dań. Zapisane „odręcznie” hasła stanowią sugestię odnośnie okoliczności i sytuacji konsumpcyjnych. Całość dopełniają ikonki i informacje akcentujące tradycję marki Tarczyński oraz wysoką jakość jej produktów.




  • Realizacje

  • Fantasia

    fantasia-ico

    Czekoladowe Fantazje zmagały się z problemem postrzegania niezgodnego z pozycjonowaniem.

    Inka

    inka-ico

    Odświeżenie wizerunku Inki stało się naturalnym i koniecznym etapem w rozwoju marki.

    Choligrip

    choligrip-ico

    Budowa marki, która korzystąc z renomy Cholinexu, wyraźnie eksponuje swoją odrębność.

    Arctic

    arctic-ico

    Niewyczerpane źródło pozytywnych emocji i oryginalnego stylu