Tarczyński Kabanos

Region:
Polska
Branża:
FMCG

Lifestylowe kabanosy

Marka Tarczyński to jeden z największych i najbardziej rozpoznawalnych producentów wyrobów wędliniarskich w Polsce. W kategorii kabanosów brand jest liderem na rynku zarówno pod względem wartości, jak i ilości sprzedaży. Tarczyński sukcesywnie wzbogaca swoją ofertę o nowe smaki, gramatury oraz wprowadza wygodne dla konsumentów opakowania. Zarządzający marką dostrzegają ponadto, że jedzenie i tematyka kulinarna stają się istotnymi elementami stylu życia Polaków.

Kulinarne inspiracje

Przygotowana przez nas nowa komunikacja opakowaniowa dla brandu jest odpowiedzią na ten trend. Jej podstawowym założeniem jest zachęcenie konsumentów do zabawy smakami i kreatywnego wykorzystania kabanosów. Na przykład jako składnika sałatek czy przystawek, co podkreślają apetyczne wizerunki dań. Zapisane „odręcznie” hasła stanowią sugestię odnośnie okoliczności i sytuacji konsumpcyjnych. Całość dopełniają ikonki i informacje akcentujące tradycję marki Tarczyński oraz wysoką jakość jej produktów.




  • Realizacje

  • Absolwent smakowy

    absolwent-icoon

    Kusząca moc orzeźwienia.

    Tarczyński Sucha Krakowska

    tarczynski-sucha-ico

    Impaktowa, nowoczesna i apetyczna komunikacja opakowaniowa

    Lysi. Tran Islandzki

    tran_islandzki_lysi-ico

    Jedyne trany islandzkie na polskim rynku nie wykorzystywały w pełni przewagi konkurencyjnej.

    Bobovita [Brand Hero]

    bobovita-ico

    Brand hero jest bardzo istotnym nośnikiem wartości marki.