Tarczyński Kabanos

Region:
Polska
Branża:
FMCG

Lifestylowe kabanosy

Marka Tarczyński to jeden z największych i najbardziej rozpoznawalnych producentów wyrobów wędliniarskich w Polsce. W kategorii kabanosów brand jest liderem na rynku zarówno pod względem wartości, jak i ilości sprzedaży. Tarczyński sukcesywnie wzbogaca swoją ofertę o nowe smaki, gramatury oraz wprowadza wygodne dla konsumentów opakowania. Zarządzający marką dostrzegają ponadto, że jedzenie i tematyka kulinarna stają się istotnymi elementami stylu życia Polaków.

Kulinarne inspiracje

Przygotowana przez nas nowa komunikacja opakowaniowa dla brandu jest odpowiedzią na ten trend. Jej podstawowym założeniem jest zachęcenie konsumentów do zabawy smakami i kreatywnego wykorzystania kabanosów. Na przykład jako składnika sałatek czy przystawek, co podkreślają apetyczne wizerunki dań. Zapisane „odręcznie” hasła stanowią sugestię odnośnie okoliczności i sytuacji konsumpcyjnych. Całość dopełniają ikonki i informacje akcentujące tradycję marki Tarczyński oraz wysoką jakość jej produktów.




  • Realizacje

  • Macao

    macao-ico

    Brand Macao w kategorii lodów premium był marką tła. Należało to zmienić.

    Mura

    mura-ico

    Utrzymanie pozycji lidera wymaga ciągłej pracy nad marką i strategią komunikacji.

    Krakuski

    krakuski-ico

    Krakuski to marka mogąca poszczycić się ponad stuletnią tradycją.

    Prince Polo XXL

    prince-polo-ico

    Prince Polo to marka-ikona na rodzimym rynku słodyczy, znana i lubiana od pokoleń.