Tarczyński Kabanos

Region:
Polska
Branża:
FMCG

Lifestylowe kabanosy

Marka Tarczyński to jeden z największych i najbardziej rozpoznawalnych producentów wyrobów wędliniarskich w Polsce. W kategorii kabanosów brand jest liderem na rynku zarówno pod względem wartości, jak i ilości sprzedaży. Tarczyński sukcesywnie wzbogaca swoją ofertę o nowe smaki, gramatury oraz wprowadza wygodne dla konsumentów opakowania. Zarządzający marką dostrzegają ponadto, że jedzenie i tematyka kulinarna stają się istotnymi elementami stylu życia Polaków.

Kulinarne inspiracje

Przygotowana przez nas nowa komunikacja opakowaniowa dla brandu jest odpowiedzią na ten trend. Jej podstawowym założeniem jest zachęcenie konsumentów do zabawy smakami i kreatywnego wykorzystania kabanosów. Na przykład jako składnika sałatek czy przystawek, co podkreślają apetyczne wizerunki dań. Zapisane „odręcznie” hasła stanowią sugestię odnośnie okoliczności i sytuacji konsumpcyjnych. Całość dopełniają ikonki i informacje akcentujące tradycję marki Tarczyński oraz wysoką jakość jej produktów.




  • Realizacje

  • Dr. Oetker

    dr-oetker-ico

    Jeden przejrzysty system zamiast wielokolorowej różnorodności. Coś na wzmocnienie marki.

    Familijne

    familijne-ico

    Familijne to polska marka znana wszystkim amatorom słodkich przekąsek.

    Liderin

    liderin-ico

    Nowe opakowanie Liderinu lokuje markę w zupełnie nowej kategorii.

    BoboVita Porcja Zbóż

    bobovita-porcja-zboz-ico

    BoboVita poszerza portfolio o nowatorską linię PORCJA ZBÓŻ.