Tarczyński Sucha Krakowska

Region:
Polska
Branża:
FMCG

Debiut w nowej kategorii

Marka Tarczyński od lat konsekwentnie buduje wizerunek innowatora i specjalisty na rodzimym rynku wyrobów mięsnych. Po wypracowaniu pozycji lidera i zdobyciu uznania konsumentów w kategorii kabanosów, brand zdecydował się na rozszerzenie asortymentu o premiową linię wędlin suchych – Sucha Krakowska Extra. Debiut w nowej kategorii wymagał przygotowania przemyślanej komunikacji opakowaniowej.

Branding, benefity, apetyczność

Nowe opakowania umacniają wizerunek marki Tarczyński jako brandu nowoczesnego, odwołującego się przy tym do najlepszych wędliniarskich tradycji. Impaktowy branding łączy się na nich z apetycznymi, naturalnymi wizerunkami wędlin, a także wyraźnie wyeksponowanymi zaletami i cechami produktu. Tzn. wysoką zawartością mięsa oraz brakiem konserwantów. Kluczowa informacja o mocnym wysuszeniu jest tu zaprezentowana za pomocą dedykowanej, łatwo odczytywalnej ikony.




  • Realizacje

  • Milka. Dare to…

    milka-ico

    Edycja limitowana, która miała zaanonsować nową strategię marki.

    Arctic

    arctic-ico

    Niewyczerpane źródło pozytywnych emocji i oryginalnego stylu

    Lubelska Trzy Zboża

    lubelska3zboza-ico

    Po sukcesie wódek kolorowych Lubelska wprowadza wariant czysty.

    Tarczyński Kabanos

    tarczynski-ico

    Marka Tarczyński to jeden z największych producentów wyrobów wędliniarskich.