Tarczyński Sucha Krakowska

Region:
Polska
Branża:
FMCG

Debiut w nowej kategorii

Marka Tarczyński od lat konsekwentnie buduje wizerunek innowatora i specjalisty na rodzimym rynku wyrobów mięsnych. Po wypracowaniu pozycji lidera i zdobyciu uznania konsumentów w kategorii kabanosów, brand zdecydował się na rozszerzenie asortymentu o premiową linię wędlin suchych – Sucha Krakowska Extra. Debiut w nowej kategorii wymagał przygotowania przemyślanej komunikacji opakowaniowej.

Branding, benefity, apetyczność

Nowe opakowania umacniają wizerunek marki Tarczyński jako brandu nowoczesnego, odwołującego się przy tym do najlepszych wędliniarskich tradycji. Impaktowy branding łączy się na nich z apetycznymi, naturalnymi wizerunkami wędlin, a także wyraźnie wyeksponowanymi zaletami i cechami produktu. Tzn. wysoką zawartością mięsa oraz brakiem konserwantów. Kluczowa informacja o mocnym wysuszeniu jest tu zaprezentowana za pomocą dedykowanej, łatwo odczytywalnej ikony.




  • Realizacje

  • Dr. Oetker

    dr-oetker-ico

    Jeden przejrzysty system zamiast wielokolorowej różnorodności. Coś na wzmocnienie marki.

    Lubelska CoctaiLOVA

    lubelska-coctailova-ico-jpg

    Zaproponowany przez nas design dla subbrandu CoctaiLOVA buduje jej emocjonalną percepcję.

    Pudliszki

    pudliszki-ico

    Marka Pudliszki potrzebowała zmian. Jednak lojalni klienci absolutnie ich nie chcieli.

    Alpen Gold

    alpengold-ico

    Zmiana strategii marki wymaga również zmian na poziomie opakowania.