Tarczyński Sucha Krakowska

Region:
Polska
Branża:
FMCG

Debiut w nowej kategorii

Marka Tarczyński od lat konsekwentnie buduje wizerunek innowatora i specjalisty na rodzimym rynku wyrobów mięsnych. Po wypracowaniu pozycji lidera i zdobyciu uznania konsumentów w kategorii kabanosów, brand zdecydował się na rozszerzenie asortymentu o premiową linię wędlin suchych – Sucha Krakowska Extra. Debiut w nowej kategorii wymagał przygotowania przemyślanej komunikacji opakowaniowej.

Branding, benefity, apetyczność

Nowe opakowania umacniają wizerunek marki Tarczyński jako brandu nowoczesnego, odwołującego się przy tym do najlepszych wędliniarskich tradycji. Impaktowy branding łączy się na nich z apetycznymi, naturalnymi wizerunkami wędlin, a także wyraźnie wyeksponowanymi zaletami i cechami produktu. Tzn. wysoką zawartością mięsa oraz brakiem konserwantów. Kluczowa informacja o mocnym wysuszeniu jest tu zaprezentowana za pomocą dedykowanej, łatwo odczytywalnej ikony.




  • Realizacje

  • ARCTIC+ Wody funkcjonalne

    arctic-funkcjonalny-ico

    Arctic wprowadza na rynek linię wód funkcjonalnych.

    Fantasia

    fantasia-ico

    Czekoladowe Fantazje zmagały się z problemem postrzegania niezgodnego z pozycjonowaniem.

    Tarczyński Sucha Krakowska

    tarczynski-sucha-ico

    Impaktowa, nowoczesna i apetyczna komunikacja opakowaniowa

    Tartare Delikatny

    tartare-ico

    Zmysły przyzwyczajają się szybko do stałych bodźców. Dlatego bodźce muszą ulegać modyfikacjom.