Tytan Professional

Klient:
Selena
Branża:
Budowlana
Zakres działań:
Brand Design
Packaging Design

PND Futura dla klejów Seleny

Podobnie jak w farbach, także w przypadku takich produktów jak kleje, fugi czy impregnaty projekty opakowań zaczynają odgrywać coraz szerszą rolę, dalece wykraczającą poza informacje o składzie i zastosowaniu. Wrocławska Selena SA, globalny producent i dystrybutor specjalistycznych produktów chemii budowlanej, postawiła na konsekwentne wzmacnianie jednolitego wizerunku klejów montażowych Tytan Professional, bazujące na brand promise (obietnicy marki), spójności komunikacyjnej i reklamowej.

Skuteczność i profesjonalizm

Podnoszenie atrakcyjności opakowań ma na celu wzmacniać identyfikację wizualną i atuty Tytana. Przygotowaliśmy nowy design trzech opakowań dla tej marki, który wprowadzono na rynki rosyjski, włoski, czeski, węgierski, rumuński, bułgarski, kazachstański i turecki. Celem zmiany jest komunikowanie skuteczności klejów, wspomagające zaufanie do marki, co wizualnie wyrażono za pomocą charakterystycznych grotów (wspartych czytelnymi symbolami i ikonami oraz kodami kolorystycznymi, wyróżniającymi poszczególne linie).




  • Realizacje

  • BoboVita Porcja Zbóż

    bobovita-porcja-zboz-ico

    BoboVita poszerza portfolio o nowatorską linię PORCJA ZBÓŻ.

    Pudliszki

    pudliszki-ico

    Marka Pudliszki potrzebowała zmian. Jednak lojalni klienci absolutnie ich nie chcieli.

    Valbon

    valbon-ico

    Poważny redesign przeprowadzony jedynie dla… przyjemności.

    Arctic

    arctic-ico

    Niewyczerpane źródło pozytywnych emocji i oryginalnego stylu