Tytan Professional

Klient:
Selena
Branża:
Budowlana
Zakres działań:
Brand Design
Packaging Design

PND Futura dla klejów Seleny

Podobnie jak w farbach, także w przypadku takich produktów jak kleje, fugi czy impregnaty projekty opakowań zaczynają odgrywać coraz szerszą rolę, dalece wykraczającą poza informacje o składzie i zastosowaniu. Wrocławska Selena SA, globalny producent i dystrybutor specjalistycznych produktów chemii budowlanej, postawiła na konsekwentne wzmacnianie jednolitego wizerunku klejów montażowych Tytan Professional, bazujące na brand promise (obietnicy marki), spójności komunikacyjnej i reklamowej.

Skuteczność i profesjonalizm

Podnoszenie atrakcyjności opakowań ma na celu wzmacniać identyfikację wizualną i atuty Tytana. Przygotowaliśmy nowy design trzech opakowań dla tej marki, który wprowadzono na rynki rosyjski, włoski, czeski, węgierski, rumuński, bułgarski, kazachstański i turecki. Celem zmiany jest komunikowanie skuteczności klejów, wspomagające zaufanie do marki, co wizualnie wyrażono za pomocą charakterystycznych grotów (wspartych czytelnymi symbolami i ikonami oraz kodami kolorystycznymi, wyróżniającymi poszczególne linie).




  • Realizacje

  • Activia

    danone-activia-ico

    Bardzo rozbudowane marki potrzebują prostej i nieskomplikowanej architektury.

    Lubelska Trzy Zboża

    lubelska3zboza-ico

    Po sukcesie wódek kolorowych Lubelska wprowadza wariant czysty.

    Altacet Ice

    altacet-ico

    Nowy produkt potrzebował wyrazistego packaging designu.

    Wódka Lubelska

    lubelska-ico

    Wyraziste połączenie wódczanej tradycji z nowoczesnym designem