Valbon

Klient:
Hochland
Region:
Polska
Branża:
FMCG
Mleczne

Opowieść o smaku

W kategorii serów pleśniowych Valbon plasował się w segmencie upper mainstream. Wspomagany intensywnymi kampaniami reklamowymi, szybko stał się jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek. W 2008 roku właściciel brandu wdrażał nową wieloletnią strategię komunikacji, która wymagała również daleko idących zmian na samych opakowaniach. Zmian, które budowałyby nowy wizerunek w miejscu sprzedaży – to tam zapada większość decyzji dotyczących wyboru konkretnej marki. A ponieważ najważniejszym kryterium wyboru serów pleśniowych jest smak – opakowanie bierze na siebie ciężar obowiązku przekonania nas do zakupu. Opowiada nam o smaku, choć często sobie tego nie uświadamiamy.

Korzyść: Przyjemność

Głównym zadaniem był redesign opakowań, podkreślający najważniejszą dla marki cechę i jednocześnie główną korzyść dla kupującego – przyjemność, której dostarczają nam sery Valbon.

Kuszenie fotografią

Zasadniczą zmianą w stosunku do wcześniejszych opakowań było wprowadzenie fotografii w miejsce rysunku. Apetyczne, działające na zmysły zdjęcia dają namiastkę przyjemności jeszcze przed jedzeniem. Użycie fotografii otworzyło kompozycję etykiety jako całości, dlatego zmodyfikowano również logo i całą strefę brandingową. Projekt nabrał przyjaznego charakteru i wyraźnie poprawiła się komunikacja logo oraz kluczowych informacji, wspomaganych konsekwentnym i czytelnym kodem kolorystycznym.


Kolorystyka


Wizerunki











  • Realizacje

  • Pyszny Duet

    pyszny_duet-ico

    Jak uniknąć kanibalizacji marek i zdobyć nową grupę klientów?

    Dulux Super Matt

    dulux-ico

    Czy białym farbom jest w czarnym do twarzy? Repozycjonowanie produktu do segmentu premium.

    Arctic

    arctic-ico

    Niewyczerpane źródło pozytywnych emocji i oryginalnego stylu

    Białowieski Zdrój

    bz-ico

    Na rynku wód mineralnych najwięcej jest tych z górskim rodowodem. Czy można znaleźć inną drogę?