Wódka Lubelska

Klient:
Stock Polska
Region:
Polska
Branża:
Alkohole
Zakres działań:
Brand Design
Packaging Design

Wyzwanie dla lidera

Marka Lubelska to pionier i wieloletni lider segmentu wódek kolorowych w Polsce. Jej udziały szacuje się na ok. 1/3. Ostatni lifting opakowań brandu został przeprowadzony w 2009 roku. Od tamtego czasu na rynku pojawiła się jednak liczna nowa konkurencja, a ta dotychczasowa znacząco odświeżyła wizerunki swoich produktów. Okoliczności te stały się dla zarządzających marką impulsem do wprowadzenia niezbędnych zmian.

Tradycja i nowoczesność

Zaproponowany przez nas odświeżony design opakowań Lubelskiej stanowi połączenie tradycji z nowoczesnością. Umieszczenie na etykietach eleganckich elementów zdobniczych oraz odpowiednio dobranego komunikatu słownego wpłynęło pozytywnie na wzrost ich aspiracyjności i mocniej osadziło markę w kategorii wódczanej. Nowoczesna, uproszczona typografia stanowi zaś ukłon w stronę młodych, poszukujących pozytywnych emocji i dobrej zabawy grup konsumentów, którzy obecnie najczęściej sięgają po produkty brandu.




  • Realizacje

  • Carbo Medicinalis

    carbo-ico

    Carbo medicinalis musiał przekształcić się z produktu generycznego w markę.

    Floriol

    floriol-ico

    Floriol jest olejem rzepakowym należącym do portfela marek ZPT Kruszwica.

    SPHINX Sesja wizerunkowa

    sphinx-ico

    Delikatne, pastelowe kolory teł i jasne światło.

    Bobovita [Brand Hero]

    bobovita-ico

    Brand hero jest bardzo istotnym nośnikiem wartości marki.