Wódka Lubelska

Klient:
Stock Polska
Region:
Polska
Branża:
Alkohole
Zakres działań:
Brand Design
Packaging Design

Wyzwanie dla lidera

Marka Lubelska to pionier i wieloletni lider segmentu wódek kolorowych w Polsce. Jej udziały szacuje się na ok. 1/3. Ostatni lifting opakowań brandu został przeprowadzony w 2009 roku. Od tamtego czasu na rynku pojawiła się jednak liczna nowa konkurencja, a ta dotychczasowa znacząco odświeżyła wizerunki swoich produktów. Okoliczności te stały się dla zarządzających marką impulsem do wprowadzenia niezbędnych zmian.

Tradycja i nowoczesność

Zaproponowany przez nas odświeżony design opakowań Lubelskiej stanowi połączenie tradycji z nowoczesnością. Umieszczenie na etykietach eleganckich elementów zdobniczych oraz odpowiednio dobranego komunikatu słownego wpłynęło pozytywnie na wzrost ich aspiracyjności i mocniej osadziło markę w kategorii wódczanej. Nowoczesna, uproszczona typografia stanowi zaś ukłon w stronę młodych, poszukujących pozytywnych emocji i dobrej zabawy grup konsumentów, którzy obecnie najczęściej sięgają po produkty brandu.




  • Realizacje

  • Białowieski Zdrój

    bz-ico

    Na rynku wód mineralnych najwięcej jest tych z górskim rodowodem. Czy można znaleźć inną drogę?

    Choligrip

    choligrip-ico

    Budowa marki, która korzystąc z renomy Cholinexu, wyraźnie eksponuje swoją odrębność.

    Prince Polo XXL

    prince-polo-ico

    Prince Polo to marka-ikona na rodzimym rynku słodyczy, znana i lubiana od pokoleń.

    Lubelska CoctaiLOVA

    lubelska-coctailova-ico-jpg

    Zaproponowany przez nas design dla subbrandu CoctaiLOVA buduje jej emocjonalną percepcję.