Wódka Lubelska

Klient:
Stock Polska
Region:
Polska
Branża:
Alkohole
Zakres działań:
Brand Design
Packaging Design

Wyzwanie dla lidera

Marka Lubelska to pionier i wieloletni lider segmentu wódek kolorowych w Polsce. Jej udziały szacuje się na ok. 1/3. Ostatni lifting opakowań brandu został przeprowadzony w 2009 roku. Od tamtego czasu na rynku pojawiła się jednak liczna nowa konkurencja, a ta dotychczasowa znacząco odświeżyła wizerunki swoich produktów. Okoliczności te stały się dla zarządzających marką impulsem do wprowadzenia niezbędnych zmian.

Tradycja i nowoczesność

Zaproponowany przez nas odświeżony design opakowań Lubelskiej stanowi połączenie tradycji z nowoczesnością. Umieszczenie na etykietach eleganckich elementów zdobniczych oraz odpowiednio dobranego komunikatu słownego wpłynęło pozytywnie na wzrost ich aspiracyjności i mocniej osadziło markę w kategorii wódczanej. Nowoczesna, uproszczona typografia stanowi zaś ukłon w stronę młodych, poszukujących pozytywnych emocji i dobrej zabawy grup konsumentów, którzy obecnie najczęściej sięgają po produkty brandu.




  • Realizacje

  • Familijne

    familijne-ico

    Familijne to polska marka znana wszystkim amatorom słodkich przekąsek.

    Bonduelki

    bonduelki-ico

    Wśród dziecięcych smakołyków raczej nie pojawia się marchewka lub groszek. A jednak…

    PAOLA Syropy

    paola-ico

    Naturalność, świeży smak pochodzący z dojrzałych w słońcu owoców.

    MK Café – kawy świata

    mk-cafe-ziarnista-ico

    Nowe w rodzinie kawy ziarniste MK Café. Jak podkreślić ich odmienność?