Akcja, komiks i gadzety

Packaging Polska Marzec 2012

Marka to opowieść. Opowieść o świecie, który chcielibyśmy zobaczyć, o przygodach, które chcielibyśmy przeżyć, a także o nas samych – takich, jakimi chcielibyśmy siebie widzieć. Przy takim rozumieniu marki rebranding staje się zmianą historii – i nawet jeśli brzmi to trochę jak fałszowanie przeszłości, nie ma powodu, by mieć wyrzuty sumienia.

Packaging Polska, Marzec 2012


Inka

inka-ico

Odświeżenie wizerunku Inki stało się naturalnym i koniecznym etapem w rozwoju marki.

Farm Frites

farm-frites-ico

Farm Frites był mocnym brandem segmentu HoReCa, ale nieznanym w segmencie konsumenckim.

Tarczyński Kabanos

tarczynski-ico

Marka Tarczyński to jeden z największych producentów wyrobów wędliniarskich.

Mura

mura-ico

Utrzymanie pozycji lidera wymaga ciągłej pracy nad marką i strategią komunikacji.