Akcja, komiks i gadzety

Packaging Polska Marzec 2012

Marka to opowieść. Opowieść o świecie, który chcielibyśmy zobaczyć, o przygodach, które chcielibyśmy przeżyć, a także o nas samych – takich, jakimi chcielibyśmy siebie widzieć. Przy takim rozumieniu marki rebranding staje się zmianą historii – i nawet jeśli brzmi to trochę jak fałszowanie przeszłości, nie ma powodu, by mieć wyrzuty sumienia.

Packaging Polska, Marzec 2012


Floriol

floriol-ico

Floriol jest olejem rzepakowym należącym do portfela marek ZPT Kruszwica.

Lysi. Tran Islandzki

tran_islandzki_lysi-ico

Jedyne trany islandzkie na polskim rynku nie wykorzystywały w pełni przewagi konkurencyjnej.

Absolwent smakowy

absolwent-icoon

Kusząca moc orzeźwienia.

Prince Polo XXL

prince-polo-ico

Prince Polo to marka-ikona na rodzimym rynku słodyczy, znana i lubiana od pokoleń.