Akcja, komiks i gadzety

Packaging Polska Marzec 2012

Marka to opowieść. Opowieść o świecie, który chcielibyśmy zobaczyć, o przygodach, które chcielibyśmy przeżyć, a także o nas samych – takich, jakimi chcielibyśmy siebie widzieć. Przy takim rozumieniu marki rebranding staje się zmianą historii – i nawet jeśli brzmi to trochę jak fałszowanie przeszłości, nie ma powodu, by mieć wyrzuty sumienia.

Packaging Polska, Marzec 2012


Lubelska Trzy Zboża

lubelska3zboza-ico

Po sukcesie wódek kolorowych Lubelska wprowadza wariant czysty.

Krakuski

krakuski-ico

Krakuski to marka mogąca poszczycić się ponad stuletnią tradycją.

Tytan Professional

tytanico

Przygotowaliśmy nowy design trzech opakowań dla marki Tytan.

Absolwent smakowy

absolwent-icoon

Kusząca moc orzeźwienia.