Akcja, komiks i gadzety

Packaging Polska Marzec 2012

Marka to opowieść. Opowieść o świecie, który chcielibyśmy zobaczyć, o przygodach, które chcielibyśmy przeżyć, a także o nas samych – takich, jakimi chcielibyśmy siebie widzieć. Przy takim rozumieniu marki rebranding staje się zmianą historii – i nawet jeśli brzmi to trochę jak fałszowanie przeszłości, nie ma powodu, by mieć wyrzuty sumienia.

Packaging Polska, Marzec 2012


Viscoplast

viscoplast-ico

Potrzeba ciągłego poszerzania asortymentu wymagała zmiany struktury marki.

Danio

danio-ico

W ramach marki funcjonuje wiele odmian smakowych. Ten atut zaczął w końcu… sprawiać kłopoty.

Good Mood Coffee

gmc-ico

Aplikacja mobilna wyposażona w detektor nastroju. Nastrój się na kawę!

KFC Orient Menu

kfc-orient-ico

KFC zaskoczyła ostatnio swoich fanów z Polski, Czech i Węgier, wprowadzając nowe orientalne menu.