Czekolada w szaliku

Marzec 2012

Jesienno-zimowa edycja czekolad Milka zaskakuje wyjątkowymi smakami i… kolorowym szalikiem. Zaprojektowaliśmy kolejną limitowaną edycję Milki, wykorzystując motyw szalika nie tylko w celach estetycznych, ale również jako nośnik kodu kolorystycznego. Wyróżniające elementy zostały zakomponowane tak, by nie zakłócać spójności charakterystycznego fioletowego brand–blocku.



Białowieski Zdrój

bz-ico

Na rynku wód mineralnych najwięcej jest tych z górskim rodowodem. Czy można znaleźć inną drogę?

Tartare Delikatny

tartare-ico

Zmysły przyzwyczajają się szybko do stałych bodźców. Dlatego bodźce muszą ulegać modyfikacjom.

Dr. Oetker

dr-oetker-ico

Jeden przejrzysty system zamiast wielokolorowej różnorodności. Coś na wzmocnienie marki.

Lubelska CoctaiLOVA

lubelska-coctailova-ico-jpg

Zaproponowany przez nas design dla subbrandu CoctaiLOVA buduje jej emocjonalną percepcję.