EKOnkurs dla marki HiPP

Maj 2014

W ubiegłym tygodniu na stronie polskiego oddziału marki HiPP, uznanego producenta zdrowej, ekologicznej żywności dla najmłodszych, wystartował przygotowany przez nas EKOnkurs dla rodziców. Opracowaliśmy do niego koncepcję kreatywną i oprawę wizualną. Zajęliśmy się także kwestiami wdrożeniowymi. EKOnkurs dostępny jest na stronie hipp.pl/EKOnkurs.


SPHINX Sesja wizerunkowa

sphinx-ico

Delikatne, pastelowe kolory teł i jasne światło.

BoboVita Porcja Zbóż

bobovita-porcja-zboz-ico

BoboVita poszerza portfolio o nowatorską linię PORCJA ZBÓŻ.

ARCTIC+ Wody funkcjonalne

arctic-funkcjonalny-ico

Arctic wprowadza na rynek linię wód funkcjonalnych.

Pudliszki

pudliszki-ico

Marka Pudliszki potrzebowała zmian. Jednak lojalni klienci absolutnie ich nie chcieli.