EKOnkurs dla marki HiPP

Maj 2014

W ubiegłym tygodniu na stronie polskiego oddziału marki HiPP, uznanego producenta zdrowej, ekologicznej żywności dla najmłodszych, wystartował przygotowany przez nas EKOnkurs dla rodziców. Opracowaliśmy do niego koncepcję kreatywną i oprawę wizualną. Zajęliśmy się także kwestiami wdrożeniowymi. EKOnkurs dostępny jest na stronie hipp.pl/EKOnkurs.


Pyszny Duet

pyszny_duet-ico

Jak uniknąć kanibalizacji marek i zdobyć nową grupę klientów?

Cholinki

cholinki-ico

Nawet w ścisle określonych ramach zawsze istnieje duży potencjał zmian i udoskonaleń.

Good Mood Coffee

gmc-ico

Aplikacja mobilna wyposażona w detektor nastroju. Nastrój się na kawę!

Absolwent smakowy

absolwent-icoon

Kusząca moc orzeźwienia.