EKOnkurs dla marki HiPP

Maj 2014

W ubiegłym tygodniu na stronie polskiego oddziału marki HiPP, uznanego producenta zdrowej, ekologicznej żywności dla najmłodszych, wystartował przygotowany przez nas EKOnkurs dla rodziców. Opracowaliśmy do niego koncepcję kreatywną i oprawę wizualną. Zajęliśmy się także kwestiami wdrożeniowymi. EKOnkurs dostępny jest na stronie hipp.pl/EKOnkurs.


Tarczyński Kabanos

tarczynski-ico

Marka Tarczyński to jeden z największych producentów wyrobów wędliniarskich.

Arctic

arctic-ico

Niewyczerpane źródło pozytywnych emocji i oryginalnego stylu

Danio

danio-ico

W ramach marki funcjonuje wiele odmian smakowych. Ten atut zaczął w końcu… sprawiać kłopoty.

Prince Polo XXL

prince-polo-ico

Prince Polo to marka-ikona na rodzimym rynku słodyczy, znana i lubiana od pokoleń.