EKOnkurs dla marki HiPP

Maj 2014

W ubiegłym tygodniu na stronie polskiego oddziału marki HiPP, uznanego producenta zdrowej, ekologicznej żywności dla najmłodszych, wystartował przygotowany przez nas EKOnkurs dla rodziców. Opracowaliśmy do niego koncepcję kreatywną i oprawę wizualną. Zajęliśmy się także kwestiami wdrożeniowymi. EKOnkurs dostępny jest na stronie hipp.pl/EKOnkurs.


Bobovita

bobovita-ico

Rozrastająca się o nowe produkty marka wymagała rewitalizacji.

Jupik

jupik-ico

Silna konkurencja jest stymulatorem innowacji, zarówno w obrębie produktu, jak i brandu.

ARCTIC+ Wody funkcjonalne

arctic-funkcjonalny-ico

Arctic wprowadza na rynek linię wód funkcjonalnych.

Krakuski

krakuski-ico

Krakuski to marka mogąca poszczycić się ponad stuletnią tradycją.