eobuwie.pl – lifting logotypu

Maj 2016

eobuwie.pl to internetowy sklep istniejący na polskim rynku ponad 20 lat, oferujący produkty najlepszych krajowych i zagranicznych marek, cieszący się zaufaniem klientów i wysokimi ratingami w sieci. Odświeżony przez nas logotyp, stosowany kompleksowo w identyfikacji wizualnej marki, jeszcze mocniej niż dotychczas podkreśla jej kluczowe cechy – nowoczesność, dynamikę i prokonsumenckość.



Tarczyński Kabanos

tarczynski-ico

Marka Tarczyński to jeden z największych producentów wyrobów wędliniarskich.

Absolwent smakowy

absolwent-icoon

Kusząca moc orzeźwienia.

DecoMorreno

decomorreno-ico

My Coffee i Ice Coffee Shake to kawy stworzone z myślą o młodych, pełnych energii kobietach.

BoboVita Przyjaciele

bobovita-przyjaciele-ico

Kreatywna, pełna świeżości adaptacja opakowań zagranicznych