eobuwie.pl – lifting logotypu

Maj 2016

eobuwie.pl to internetowy sklep istniejący na polskim rynku ponad 20 lat, oferujący produkty najlepszych krajowych i zagranicznych marek, cieszący się zaufaniem klientów i wysokimi ratingami w sieci. Odświeżony przez nas logotyp, stosowany kompleksowo w identyfikacji wizualnej marki, jeszcze mocniej niż dotychczas podkreśla jej kluczowe cechy – nowoczesność, dynamikę i prokonsumenckość.



Macao

macao-ico

Brand Macao w kategorii lodów premium był marką tła. Należało to zmienić.

Patros

patros-ico

Adaptacja globalnego wzorca ze śródziemnomorskim klimatem na lokalny rynek.

Majonez Kielecki

majonez-pl

Strona produktowa Majonezu Kieleckiego oparta na elastycznej i otwartej koncepcji komunikacyjnej.

MK Café – kawy świata

mk-cafe-ziarnista-ico

Nowe w rodzinie kawy ziarniste MK Café. Jak podkreślić ich odmienność?