eobuwie.pl – lifting logotypu

Maj 2016

eobuwie.pl to internetowy sklep istniejący na polskim rynku ponad 20 lat, oferujący produkty najlepszych krajowych i zagranicznych marek, cieszący się zaufaniem klientów i wysokimi ratingami w sieci. Odświeżony przez nas logotyp, stosowany kompleksowo w identyfikacji wizualnej marki, jeszcze mocniej niż dotychczas podkreśla jej kluczowe cechy – nowoczesność, dynamikę i prokonsumenckość.



Dr. Oetker

dr-oetker-ico

Jeden przejrzysty system zamiast wielokolorowej różnorodności. Coś na wzmocnienie marki.

Fantasia

fantasia-ico

Czekoladowe Fantazje zmagały się z problemem postrzegania niezgodnego z pozycjonowaniem.

Arctic

arctic-ico

Niewyczerpane źródło pozytywnych emocji i oryginalnego stylu

Tartare Delikatny

tartare-ico

Zmysły przyzwyczajają się szybko do stałych bodźców. Dlatego bodźce muszą ulegać modyfikacjom.