eobuwie.pl – lifting logotypu

Maj 2016

eobuwie.pl to internetowy sklep istniejący na polskim rynku ponad 20 lat, oferujący produkty najlepszych krajowych i zagranicznych marek, cieszący się zaufaniem klientów i wysokimi ratingami w sieci. Odświeżony przez nas logotyp, stosowany kompleksowo w identyfikacji wizualnej marki, jeszcze mocniej niż dotychczas podkreśla jej kluczowe cechy – nowoczesność, dynamikę i prokonsumenckość.



Farm Frites

farm-frites-ico

Farm Frites był mocnym brandem segmentu HoReCa, ale nieznanym w segmencie konsumenckim.

KFC Zupa Krem Kukurydziany

kfc-zupa-krem-kukurydziany-ico

Zupę krem zaprezentowaliśmy w pełnym ciepła i naturalności otoczeniu.

Liderin Sex Expert Femina

liderin-sex-expert-femina-03

Spółka Walmark Polska postanowiła wypełnić istniejącą niszę i odpowiedzieć na potrzeby kobiet.

Łakotki

lakotki-ico

Ciastka dla łasuchów, kuszą nową odsłoną.