Majonez Kielecki

Kwiecień 2016

Po wdrożeniu strony korporacyjnej dla marki korporacyjnej WSP „Społem” zajęliśmy się e-brandingiem strony produktowej marki Majonez Kielecki, która swoją premierę miała tuż przed Świętami Wielkiej Nocy 2016. Podstawą kompleksowych prac stał się otwarty, elastyczny koncept komunikacyjny „Kielecki jest dobry na…”. Pozwala on na prezentację marki głównej oraz marek pobocznych w kontekście pozytywnych okazji i stanów emocjonalnych, w powiązaniu z oryginalnymi, autorskimi przepisami i poradami kulinarnymi.



Viscoplast

viscoplast-ico

Potrzeba ciągłego poszerzania asortymentu wymagała zmiany struktury marki.

Pudliszki

pudliszki-ico

Marka Pudliszki potrzebowała zmian. Jednak lojalni klienci absolutnie ich nie chcieli.

Ortanol

ortanol-ico

Kiedy lek zmienia kwallifikację z RX na OTC, pojawia się uzasadniona potrzeba rebrandingu.

MK Café

mk-cafe-ico_0

Świeżo zliftingowana nabiera szlachetności. MK Café – polecana przez baristów.