Majonez Kielecki

Kwiecień 2016

Po wdrożeniu strony korporacyjnej dla marki korporacyjnej WSP „Społem” zajęliśmy się e-brandingiem strony produktowej marki Majonez Kielecki, która swoją premierę miała tuż przed Świętami Wielkiej Nocy 2016. Podstawą kompleksowych prac stał się otwarty, elastyczny koncept komunikacyjny „Kielecki jest dobry na…”. Pozwala on na prezentację marki głównej oraz marek pobocznych w kontekście pozytywnych okazji i stanów emocjonalnych, w powiązaniu z oryginalnymi, autorskimi przepisami i poradami kulinarnymi.



Pudliszki

pudliszki-ico

Marka Pudliszki potrzebowała zmian. Jednak lojalni klienci absolutnie ich nie chcieli.

Danio

danio-ico

W ramach marki funcjonuje wiele odmian smakowych. Ten atut zaczął w końcu… sprawiać kłopoty.

Prince Polo XXL

prince-polo-ico

Prince Polo to marka-ikona na rodzimym rynku słodyczy, znana i lubiana od pokoleń.

Tarczyński Kabanos

tarczynski-ico

Marka Tarczyński to jeden z największych producentów wyrobów wędliniarskich.