Majonez Kielecki

Kwiecień 2016

Po wdrożeniu strony korporacyjnej dla marki korporacyjnej WSP „Społem” zajęliśmy się e-brandingiem strony produktowej marki Majonez Kielecki, która swoją premierę miała tuż przed Świętami Wielkiej Nocy 2016. Podstawą kompleksowych prac stał się otwarty, elastyczny koncept komunikacyjny „Kielecki jest dobry na…”. Pozwala on na prezentację marki głównej oraz marek pobocznych w kontekście pozytywnych okazji i stanów emocjonalnych, w powiązaniu z oryginalnymi, autorskimi przepisami i poradami kulinarnymi.



Bonduelki

bonduelki-ico

Wśród dziecięcych smakołyków raczej nie pojawia się marchewka lub groszek. A jednak…

Milka. Dare to…

milka-ico

Edycja limitowana, która miała zaanonsować nową strategię marki.

Jiten Dar

dar-ico

Jiten Dar był znanym brandem na bułgarskim rynku, choć jego pozycja stopniowo słabła…

SPHINX Sesja wizerunkowa

sphinx-ico

Delikatne, pastelowe kolory teł i jasne światło.