Majonez Kielecki

Kwiecień 2016

Po wdrożeniu strony korporacyjnej dla marki korporacyjnej WSP „Społem” zajęliśmy się e-brandingiem strony produktowej marki Majonez Kielecki, która swoją premierę miała tuż przed Świętami Wielkiej Nocy 2016. Podstawą kompleksowych prac stał się otwarty, elastyczny koncept komunikacyjny „Kielecki jest dobry na…”. Pozwala on na prezentację marki głównej oraz marek pobocznych w kontekście pozytywnych okazji i stanów emocjonalnych, w powiązaniu z oryginalnymi, autorskimi przepisami i poradami kulinarnymi.



Ortanol

ortanol-ico

Kiedy lek zmienia kwallifikację z RX na OTC, pojawia się uzasadniona potrzeba rebrandingu.

Lubelska Trzy Zboża

lubelska3zboza-ico

Po sukcesie wódek kolorowych Lubelska wprowadza wariant czysty.

Mura

mura-ico

Utrzymanie pozycji lidera wymaga ciągłej pracy nad marką i strategią komunikacji.

Alpen Gold

alpengold-ico

Zmiana strategii marki wymaga również zmian na poziomie opakowania.