Nowa strona korporacyjna WSP „Społem”

Luty 2016

WSP „Społem” to polska firma z Kielc, działająca w branży FMCG od niemal 100 lat. W swoim portfolio ma między innymi kultową markę produktową Majonez Kielecki. Podstawowym celem redesignu strony korporacyjnej WSP „Społem” było atrakcyjne wyeksponowanie kluczowych wartości zakładu – bogatej tradycji, ukierunkowania na rozwój, profesjonalizmu, szerokiego portfolio produktowego. Ponieważ jest ona przeznaczona przede wszystkim dla handlowców, partnerów biznesowych i mediów, dlatego w warstwie funkcjonalnej postawiliśmy na intuicyjność i przejrzystość. Kompleksowe prace nad stroną objęły m.in.: uporządkowanie architektury informacji, nowy layout, zdjęcia packshotowe i aranżacyjne, copywriting, programowanie.


Odwiedź stronę WSP Społem



Milka. Dare to…

milka-ico

Edycja limitowana, która miała zaanonsować nową strategię marki.

Tartare Delikatny

tartare-ico

Zmysły przyzwyczajają się szybko do stałych bodźców. Dlatego bodźce muszą ulegać modyfikacjom.

Valbon

valbon-ico

Poważny redesign przeprowadzony jedynie dla… przyjemności.

Familijne

familijne-ico

Familijne to polska marka znana wszystkim amatorom słodkich przekąsek.