Nowa strona korporacyjna WSP „Społem”

Luty 2016

WSP „Społem” to polska firma z Kielc, działająca w branży FMCG od niemal 100 lat. W swoim portfolio ma między innymi kultową markę produktową Majonez Kielecki. Podstawowym celem redesignu strony korporacyjnej WSP „Społem” było atrakcyjne wyeksponowanie kluczowych wartości zakładu – bogatej tradycji, ukierunkowania na rozwój, profesjonalizmu, szerokiego portfolio produktowego. Ponieważ jest ona przeznaczona przede wszystkim dla handlowców, partnerów biznesowych i mediów, dlatego w warstwie funkcjonalnej postawiliśmy na intuicyjność i przejrzystość. Kompleksowe prace nad stroną objęły m.in.: uporządkowanie architektury informacji, nowy layout, zdjęcia packshotowe i aranżacyjne, copywriting, programowanie.


Odwiedź stronę WSP Społem



Dulux Super Matt

dulux-ico

Czy białym farbom jest w czarnym do twarzy? Repozycjonowanie produktu do segmentu premium.

Fantasia

danone-fantasia-ico

Fantasia to submarka Danone, rozbudowywana stale o nowe produkty.

Viscoplast

viscoplast-ico

Potrzeba ciągłego poszerzania asortymentu wymagała zmiany struktury marki.

Bobovita [Brand Hero]

bobovita-ico

Brand hero jest bardzo istotnym nośnikiem wartości marki.