Nowa strona korporacyjna WSP „Społem”

Luty 2016

WSP „Społem” to polska firma z Kielc, działająca w branży FMCG od niemal 100 lat. W swoim portfolio ma między innymi kultową markę produktową Majonez Kielecki. Podstawowym celem redesignu strony korporacyjnej WSP „Społem” było atrakcyjne wyeksponowanie kluczowych wartości zakładu – bogatej tradycji, ukierunkowania na rozwój, profesjonalizmu, szerokiego portfolio produktowego. Ponieważ jest ona przeznaczona przede wszystkim dla handlowców, partnerów biznesowych i mediów, dlatego w warstwie funkcjonalnej postawiliśmy na intuicyjność i przejrzystość. Kompleksowe prace nad stroną objęły m.in.: uporządkowanie architektury informacji, nowy layout, zdjęcia packshotowe i aranżacyjne, copywriting, programowanie.


Odwiedź stronę WSP Społem



Felix

felix-ico

Zadaniem agencji była adaptacja całego portfolio produktów Felix w trzech grupach produktowych.

Multivitamol

multivitamol-ico

Multivitamol posługiwał się designem i brand hero, które mocno odbiegały od aktualnych trendów.

Carbo Medicinalis

carbo-ico

Carbo medicinalis musiał przekształcić się z produktu generycznego w markę.

Patros

patros-ico

Adaptacja globalnego wzorca ze śródziemnomorskim klimatem na lokalny rynek.