Podwójne „o” znoowu w akcji!

Maj 2012

Dwa lata temu przeprowadziliśmy rebranding HOOP coli, marki należącej do Hoop Polska. Stworzyliśmy wówczas rozwiązanie, które miało pomagać budować komunikację brandu w najbliższej przyszłości, a właściwie – budować przyszłość marki. Dlatego też z dużą satysfakcją zrealizowaliśmy kolejny projekt oparty na wymyślonym wcześniej koncepcie – tym razem wpisujący się w ogólnoeuropejską podniosłą atmosferę EURO. W tym samym mniej więcej czasie nasz dział, zajmujący się packaging designem, opracował projekt puszki Hoop Coli. Dobrze skrojony branding dobrze wypada na każdym z możliwych obszarów komunikacji marketingowej – od packagingu począwszy, na kampaniach ATL kończąc. Hoop Cola jest właśnie tego przykładem.


Inka

inka-ico

Odświeżenie wizerunku Inki stało się naturalnym i koniecznym etapem w rozwoju marki.

Dr. Oetker

dr-oetker-ico

Jeden przejrzysty system zamiast wielokolorowej różnorodności. Coś na wzmocnienie marki.

Cholinki

cholinki-ico

Nawet w ścisle określonych ramach zawsze istnieje duży potencjał zmian i udoskonaleń.

Mura

mura-ico

Utrzymanie pozycji lidera wymaga ciągłej pracy nad marką i strategią komunikacji.