Podwójne „o” znoowu w akcji!

Maj 2012

Dwa lata temu przeprowadziliśmy rebranding HOOP coli, marki należącej do Hoop Polska. Stworzyliśmy wówczas rozwiązanie, które miało pomagać budować komunikację brandu w najbliższej przyszłości, a właściwie – budować przyszłość marki. Dlatego też z dużą satysfakcją zrealizowaliśmy kolejny projekt oparty na wymyślonym wcześniej koncepcie – tym razem wpisujący się w ogólnoeuropejską podniosłą atmosferę EURO. W tym samym mniej więcej czasie nasz dział, zajmujący się packaging designem, opracował projekt puszki Hoop Coli. Dobrze skrojony branding dobrze wypada na każdym z możliwych obszarów komunikacji marketingowej – od packagingu począwszy, na kampaniach ATL kończąc. Hoop Cola jest właśnie tego przykładem.


Viscoplast

viscoplast-ico

Potrzeba ciągłego poszerzania asortymentu wymagała zmiany struktury marki.

Felix

felix-ico

Zadaniem agencji była adaptacja całego portfolio produktów Felix w trzech grupach produktowych.

Floriol

floriol-ico

Floriol jest olejem rzepakowym należącym do portfela marek ZPT Kruszwica.

Choligrip

choligrip-ico

Budowa marki, która korzystąc z renomy Cholinexu, wyraźnie eksponuje swoją odrębność.