Podwójne „o” znoowu w akcji!

Maj 2012

Dwa lata temu przeprowadziliśmy rebranding HOOP coli, marki należącej do Hoop Polska. Stworzyliśmy wówczas rozwiązanie, które miało pomagać budować komunikację brandu w najbliższej przyszłości, a właściwie – budować przyszłość marki. Dlatego też z dużą satysfakcją zrealizowaliśmy kolejny projekt oparty na wymyślonym wcześniej koncepcie – tym razem wpisujący się w ogólnoeuropejską podniosłą atmosferę EURO. W tym samym mniej więcej czasie nasz dział, zajmujący się packaging designem, opracował projekt puszki Hoop Coli. Dobrze skrojony branding dobrze wypada na każdym z możliwych obszarów komunikacji marketingowej – od packagingu począwszy, na kampaniach ATL kończąc. Hoop Cola jest właśnie tego przykładem.


Carlsberg Citrus puszka

carlsberg-ico

W sezonie wiosna-lato 2014 portfolio marki Carlsberg powiększyło się.

Familijne

familijne-ico

Familijne to polska marka znana wszystkim amatorom słodkich przekąsek.

Prince Polo XXL

prince-polo-ico

Prince Polo to marka-ikona na rodzimym rynku słodyczy, znana i lubiana od pokoleń.

Ketoflexan

ketoflexan-ico

Jak stworzyć markę z kategorii suplementów diety, wykorzystując zaufanie i renomę preparatu RX?