Podwójne „o” znoowu w akcji!

Maj 2012

Dwa lata temu przeprowadziliśmy rebranding HOOP coli, marki należącej do Hoop Polska. Stworzyliśmy wówczas rozwiązanie, które miało pomagać budować komunikację brandu w najbliższej przyszłości, a właściwie – budować przyszłość marki. Dlatego też z dużą satysfakcją zrealizowaliśmy kolejny projekt oparty na wymyślonym wcześniej koncepcie – tym razem wpisujący się w ogólnoeuropejską podniosłą atmosferę EURO. W tym samym mniej więcej czasie nasz dział, zajmujący się packaging designem, opracował projekt puszki Hoop Coli. Dobrze skrojony branding dobrze wypada na każdym z możliwych obszarów komunikacji marketingowej – od packagingu począwszy, na kampaniach ATL kończąc. Hoop Cola jest właśnie tego przykładem.


Ketoflexan

ketoflexan-ico

Jak stworzyć markę z kategorii suplementów diety, wykorzystując zaufanie i renomę preparatu RX?

Jiten Dar

dar-ico

Jiten Dar był znanym brandem na bułgarskim rynku, choć jego pozycja stopniowo słabła…

Mura

mura-ico

Utrzymanie pozycji lidera wymaga ciągłej pracy nad marką i strategią komunikacji.

Wódka Lubelska

lubelska-ico

Wyraziste połączenie wódczanej tradycji z nowoczesnym designem