Re-BoboVita

Styczeń 2013
Środki żywieniowe dla dzieci i niemowląt BoboVita znane są od lat i cenione przez kolejne pokolenia mam. Rozrastająca się wciąż o coraz to nowe produkty marka wymagała w końcu rewitalizacji, aby w zmieniających się warunkach rynkowych pozostać wśród wiodących brandów swej kategorii. Redesign opakowań miał na celu stworzenie nowego wizerunku marki – przyjaznej dla dzieci i pomocnej dla ich mam, marki innowacyjnej, godnej zaufania, dbającej o najwyższe standardy jakościowe naturalnych składników i zaspokajającej wszelkie, różnorodne potrzeby maluszków. Różnorodność produktów wymagała również odświeżenia architektury marki, rozmywającej się nieco w dotychczasowym systemie.


Pyszny Duet

pyszny_duet-ico

Jak uniknąć kanibalizacji marek i zdobyć nową grupę klientów?

Tarczyński Kabanos

tarczynski-ico

Marka Tarczyński to jeden z największych producentów wyrobów wędliniarskich.

Choligrip

choligrip-ico

Budowa marki, która korzystąc z renomy Cholinexu, wyraźnie eksponuje swoją odrębność.

PAOLA Syropy

paola-ico

Naturalność, świeży smak pochodzący z dojrzałych w słońcu owoców.