Re-BoboVita

Styczeń 2013
Środki żywieniowe dla dzieci i niemowląt BoboVita znane są od lat i cenione przez kolejne pokolenia mam. Rozrastająca się wciąż o coraz to nowe produkty marka wymagała w końcu rewitalizacji, aby w zmieniających się warunkach rynkowych pozostać wśród wiodących brandów swej kategorii. Redesign opakowań miał na celu stworzenie nowego wizerunku marki – przyjaznej dla dzieci i pomocnej dla ich mam, marki innowacyjnej, godnej zaufania, dbającej o najwyższe standardy jakościowe naturalnych składników i zaspokajającej wszelkie, różnorodne potrzeby maluszków. Różnorodność produktów wymagała również odświeżenia architektury marki, rozmywającej się nieco w dotychczasowym systemie.


Milka. Dare to…

milka-ico

Edycja limitowana, która miała zaanonsować nową strategię marki.

Activia

danone-activia-ico

Bardzo rozbudowane marki potrzebują prostej i nieskomplikowanej architektury.

Floriol

floriol-ico

Floriol jest olejem rzepakowym należącym do portfela marek ZPT Kruszwica.

Liderin

liderin-ico

Nowe opakowanie Liderinu lokuje markę w zupełnie nowej kategorii.