Re-BoboVita

Styczeń 2013
Środki żywieniowe dla dzieci i niemowląt BoboVita znane są od lat i cenione przez kolejne pokolenia mam. Rozrastająca się wciąż o coraz to nowe produkty marka wymagała w końcu rewitalizacji, aby w zmieniających się warunkach rynkowych pozostać wśród wiodących brandów swej kategorii. Redesign opakowań miał na celu stworzenie nowego wizerunku marki – przyjaznej dla dzieci i pomocnej dla ich mam, marki innowacyjnej, godnej zaufania, dbającej o najwyższe standardy jakościowe naturalnych składników i zaspokajającej wszelkie, różnorodne potrzeby maluszków. Różnorodność produktów wymagała również odświeżenia architektury marki, rozmywającej się nieco w dotychczasowym systemie.


Milka. Dare to…

milka-ico

Edycja limitowana, która miała zaanonsować nową strategię marki.

Absolwent smakowy

absolwent-icoon

Kusząca moc orzeźwienia.

Inka

inka-ico

Odświeżenie wizerunku Inki stało się naturalnym i koniecznym etapem w rozwoju marki.

Pudliszki

pudliszki-ico

Marka Pudliszki potrzebowała zmian. Jednak lojalni klienci absolutnie ich nie chcieli.