Re-BoboVita

Styczeń 2013
Środki żywieniowe dla dzieci i niemowląt BoboVita znane są od lat i cenione przez kolejne pokolenia mam. Rozrastająca się wciąż o coraz to nowe produkty marka wymagała w końcu rewitalizacji, aby w zmieniających się warunkach rynkowych pozostać wśród wiodących brandów swej kategorii. Redesign opakowań miał na celu stworzenie nowego wizerunku marki – przyjaznej dla dzieci i pomocnej dla ich mam, marki innowacyjnej, godnej zaufania, dbającej o najwyższe standardy jakościowe naturalnych składników i zaspokajającej wszelkie, różnorodne potrzeby maluszków. Różnorodność produktów wymagała również odświeżenia architektury marki, rozmywającej się nieco w dotychczasowym systemie.


Tartare Delikatny

tartare-ico

Zmysły przyzwyczajają się szybko do stałych bodźców. Dlatego bodźce muszą ulegać modyfikacjom.

Cholinki

cholinki-ico

Nawet w ścisle określonych ramach zawsze istnieje duży potencjał zmian i udoskonaleń.

Tarczyński Sucha Krakowska

tarczynski-sucha-ico

Impaktowa, nowoczesna i apetyczna komunikacja opakowaniowa

BoboVita Porcja Zbóż

bobovita-porcja-zboz-ico

BoboVita poszerza portfolio o nowatorską linię PORCJA ZBÓŻ.