STOCK Prestige MONACO – Édition Limitée

Kwiecień 2016

Subtelne nawiązanie do klimatu luksusowych jachtów, nocnej zabawy na wysokim poziomie i blichtru Księstwa Monako. To wartości, które znalazły odzwierciedlenie w zaprojektowanym przez nas designie opakowania nowej edycji limitowanej wódki STOCK Prestige o nazwie MONACO. Jej wprowadzeniu na rynek towarzyszy aktywacja konsumencka w formie konkursu, w którym do wygrania są m.in. wyjazdy na Monaco Yacht Show 2016.



KFC Orient Menu

kfc-orient-ico

KFC zaskoczyła ostatnio swoich fanów z Polski, Czech i Węgier, wprowadzając nowe orientalne menu.

Bobovita

bobovita-ico

Rozrastająca się o nowe produkty marka wymagała rewitalizacji.

Tarczyński Kabanos

tarczynski-ico

Marka Tarczyński to jeden z największych producentów wyrobów wędliniarskich.

Pyszny Duet

pyszny_duet-ico

Jak uniknąć kanibalizacji marek i zdobyć nową grupę klientów?