STOCK Prestige MONACO – Édition Limitée

Kwiecień 2016

Subtelne nawiązanie do klimatu luksusowych jachtów, nocnej zabawy na wysokim poziomie i blichtru Księstwa Monako. To wartości, które znalazły odzwierciedlenie w zaprojektowanym przez nas designie opakowania nowej edycji limitowanej wódki STOCK Prestige o nazwie MONACO. Jej wprowadzeniu na rynek towarzyszy aktywacja konsumencka w formie konkursu, w którym do wygrania są m.in. wyjazdy na Monaco Yacht Show 2016.



Bobovita

bobovita-ico

Rozrastająca się o nowe produkty marka wymagała rewitalizacji.

Good Mood Coffee

gmc-ico

Aplikacja mobilna wyposażona w detektor nastroju. Nastrój się na kawę!

Bobovita [Brand Hero]

bobovita-ico

Brand hero jest bardzo istotnym nośnikiem wartości marki.

Jiten Dar

dar-ico

Jiten Dar był znanym brandem na bułgarskim rynku, choć jego pozycja stopniowo słabła…