STOCK Prestige MONACO – Édition Limitée

Kwiecień 2016

Subtelne nawiązanie do klimatu luksusowych jachtów, nocnej zabawy na wysokim poziomie i blichtru Księstwa Monako. To wartości, które znalazły odzwierciedlenie w zaprojektowanym przez nas designie opakowania nowej edycji limitowanej wódki STOCK Prestige o nazwie MONACO. Jej wprowadzeniu na rynek towarzyszy aktywacja konsumencka w formie konkursu, w którym do wygrania są m.in. wyjazdy na Monaco Yacht Show 2016.



Dulux Super Matt

dulux-ico

Czy białym farbom jest w czarnym do twarzy? Repozycjonowanie produktu do segmentu premium.

Bonduelki

bonduelki-ico

Wśród dziecięcych smakołyków raczej nie pojawia się marchewka lub groszek. A jednak…

Jupik

jupik-ico

Silna konkurencja jest stymulatorem innowacji, zarówno w obrębie produktu, jak i brandu.

Bobovita

bobovita-ico

Rozrastająca się o nowe produkty marka wymagała rewitalizacji.