Udana transformacja

Styczeń 2013

Tran kojarzy nam się z jednej strony z tradycją i trochę zapomnianymi już, lecz sprawdzonymi, metodami poprawiania odporności, z drugiej zaś – z morzem i oczywiście rybami, będącymi symbolem zdrowia. Nic zatem dziwnego, że trany LYSI mają wpisane te wszystkie wartości w strategię marki, uszlachetnione dodatkowo związkami z Islandią, czyli miejscem, gdzie są wytwarzane. Jednak dotychczasowe opakowania nie komunikowały wyraźnie kluczowych cech marki, co jak sądzimy udało nam się właśnie poprawić.

Przeczytaj więcej na temat rebrandingu Lysi…


Multivitamol

multivitamol-ico

Multivitamol posługiwał się designem i brand hero, które mocno odbiegały od aktualnych trendów.

ARCTIC+ Wody funkcjonalne

arctic-funkcjonalny-ico

Arctic wprowadza na rynek linię wód funkcjonalnych.

Alpen Gold

alpengold-ico

Zmiana strategii marki wymaga również zmian na poziomie opakowania.

Bobovita

bobovita-ico

Rozrastająca się o nowe produkty marka wymagała rewitalizacji.