Udana transformacja

Styczeń 2013

Tran kojarzy nam się z jednej strony z tradycją i trochę zapomnianymi już, lecz sprawdzonymi, metodami poprawiania odporności, z drugiej zaś – z morzem i oczywiście rybami, będącymi symbolem zdrowia. Nic zatem dziwnego, że trany LYSI mają wpisane te wszystkie wartości w strategię marki, uszlachetnione dodatkowo związkami z Islandią, czyli miejscem, gdzie są wytwarzane. Jednak dotychczasowe opakowania nie komunikowały wyraźnie kluczowych cech marki, co jak sądzimy udało nam się właśnie poprawić.

Przeczytaj więcej na temat rebrandingu Lysi…


Bobovita [Brand Hero]

bobovita-ico

Brand hero jest bardzo istotnym nośnikiem wartości marki.

Krakuski

krakuski-ico

Krakuski to marka mogąca poszczycić się ponad stuletnią tradycją.

Patros

patros-ico

Adaptacja globalnego wzorca ze śródziemnomorskim klimatem na lokalny rynek.

Bonduelki

bonduelki-ico

Wśród dziecięcych smakołyków raczej nie pojawia się marchewka lub groszek. A jednak…