Udana transformacja

Styczeń 2013

Tran kojarzy nam się z jednej strony z tradycją i trochę zapomnianymi już, lecz sprawdzonymi, metodami poprawiania odporności, z drugiej zaś – z morzem i oczywiście rybami, będącymi symbolem zdrowia. Nic zatem dziwnego, że trany LYSI mają wpisane te wszystkie wartości w strategię marki, uszlachetnione dodatkowo związkami z Islandią, czyli miejscem, gdzie są wytwarzane. Jednak dotychczasowe opakowania nie komunikowały wyraźnie kluczowych cech marki, co jak sądzimy udało nam się właśnie poprawić.

Przeczytaj więcej na temat rebrandingu Lysi…


Activia

danone-activia-ico

Bardzo rozbudowane marki potrzebują prostej i nieskomplikowanej architektury.

Milka. Dare to…

milka-ico

Edycja limitowana, która miała zaanonsować nową strategię marki.

Patros

patros-ico

Adaptacja globalnego wzorca ze śródziemnomorskim klimatem na lokalny rynek.

Familijne

familijne-ico

Familijne to polska marka znana wszystkim amatorom słodkich przekąsek.