Uwaga! Zmiany w komunikacji

Luty 2012

Zakończyliśmy prace nad projektem redesignu Bulionetek Knorra. U jego podstaw leżały przede wszystkim względy komunikacyjne. Naszym zadaniem było wyeksponowanie informacji o formie produktu (galaretka), wyrazistym smaku, braku konserwantów i sztucznych barwników, a także podkreślenie naturalności i odniesień do domowej kuchni. Zmieniliśmy również layout opakowania, poprawiając jego widoczność na półce, oraz całą oprawę fotograficzną.


Mura

mura-ico

Utrzymanie pozycji lidera wymaga ciągłej pracy nad marką i strategią komunikacji.

Jupik

jupik-ico

Silna konkurencja jest stymulatorem innowacji, zarówno w obrębie produktu, jak i brandu.

Krakuski

krakuski-ico

Krakuski to marka mogąca poszczycić się ponad stuletnią tradycją.

Tarczyński Sucha Krakowska

tarczynski-sucha-ico

Impaktowa, nowoczesna i apetyczna komunikacja opakowaniowa