Uwaga! Zmiany w komunikacji

Luty 2012

Zakończyliśmy prace nad projektem redesignu Bulionetek Knorra. U jego podstaw leżały przede wszystkim względy komunikacyjne. Naszym zadaniem było wyeksponowanie informacji o formie produktu (galaretka), wyrazistym smaku, braku konserwantów i sztucznych barwników, a także podkreślenie naturalności i odniesień do domowej kuchni. Zmieniliśmy również layout opakowania, poprawiając jego widoczność na półce, oraz całą oprawę fotograficzną.


Ortanol

ortanol-ico

Kiedy lek zmienia kwallifikację z RX na OTC, pojawia się uzasadniona potrzeba rebrandingu.

Familijne

familijne-ico

Familijne to polska marka znana wszystkim amatorom słodkich przekąsek.

Fantasia

fantasia-ico

Czekoladowe Fantazje zmagały się z problemem postrzegania niezgodnego z pozycjonowaniem.

Felix

felix-ico

Zadaniem agencji była adaptacja całego portfolio produktów Felix w trzech grupach produktowych.