Co warto wziąć z wabi-sabi

Marzec 2016

Co jakiś czas, w różnych dziedzinach szeroko pojmowanego życia społeczno-ekonomicznego „człowieka zachodu”, pojawiają się fascynacje wpływami Dalekiego Wschodu. Wpływy te nie omijają żadnego obszaru, w tym brandingu.

Wabi-sabi to japoński światopogląd, skoncentrowany na akceptacji nieuchronnego przemijania i niedoskonałości. Zgodnie z jego założeniami cała otaczająca nas estetyka jest nietrwała, niedoskonała i niekompletna.

…Przeczytaj całość, pobierz artykuł w formacie PDF.

Stanisław Stańczak – agencja PND Futura
Marketing w Praktyce, Marzec 2016



Prince Polo XXL

prince-polo-ico

Prince Polo to marka-ikona na rodzimym rynku słodyczy, znana i lubiana od pokoleń.

MK Café – kawy świata

mk-cafe-ziarnista-ico

Nowe w rodzinie kawy ziarniste MK Café. Jak podkreślić ich odmienność?

Lubelska Trzy Zboża

lubelska3zboza-ico

Po sukcesie wódek kolorowych Lubelska wprowadza wariant czysty.

Jupik

jupik-ico

Silna konkurencja jest stymulatorem innowacji, zarówno w obrębie produktu, jak i brandu.