Co warto wziąć z wabi-sabi

Marzec 2016

Co jakiś czas, w różnych dziedzinach szeroko pojmowanego życia społeczno-ekonomicznego „człowieka zachodu”, pojawiają się fascynacje wpływami Dalekiego Wschodu. Wpływy te nie omijają żadnego obszaru, w tym brandingu.

Wabi-sabi to japoński światopogląd, skoncentrowany na akceptacji nieuchronnego przemijania i niedoskonałości. Zgodnie z jego założeniami cała otaczająca nas estetyka jest nietrwała, niedoskonała i niekompletna.

…Przeczytaj całość, pobierz artykuł w formacie PDF.

Stanisław Stańczak – agencja PND Futura
Marketing w Praktyce, Marzec 2016



Fantasia

fantasia-ico

Czekoladowe Fantazje zmagały się z problemem postrzegania niezgodnego z pozycjonowaniem.

Bobovita

bobovita-ico

Rozrastająca się o nowe produkty marka wymagała rewitalizacji.

MK Café

mk-cafe-ico_0

Świeżo zliftingowana nabiera szlachetności. MK Café – polecana przez baristów.

Ortanol

ortanol-ico

Kiedy lek zmienia kwallifikację z RX na OTC, pojawia się uzasadniona potrzeba rebrandingu.